כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מעורבות טורקית

ה-FBI החרים טלפונים של ראש עיריית ניו יורק בחקירת שחיתות

ה-FBI חוקר אם הקמפיין של ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס ב-2021 היה קשור לגורמים בטורקיה לקבלת תרומות זרות. עורך דינו אומר ש"הצוות שלו גילה שאדם אחד פעל בצורה לא נכונה"  

ה-FBI החרים טלפונים של ראש עיריית ניו יורק בחקירת שחיתות
אריק אדמס צילום: מתוך הטוויטר שלו

סוכני ה-FBI החרימו טלפונים ומכשירים אחרים של ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, כך אמר עורך דינו. הרשויות חוקרות אם הקמפיין של אדמס בשנת 2021, היה קשור לממשלת טורקיה עם מעורבות תרומות ממקורות זרים.

ההחרמה ביום שבת הגיעה ארבעה ימים לאחר שסוכנים פדרליים ערכו חיפוש בברוקלין בביתה של מגייסת התרומות הבכירה של אדמס, בריאנה סאגס.

"ביום שני בלילה, ה-FBI פנה לראש העיר לאחר אירוע. ראש העיר נענה מיד לבקשת ה-FBI וסיפק להם מכשירים אלקטרוניים", אמר עורך דינו של אדמס, בויד ג'ונסון. "ראש העיר לא הואשם בשום עוולה והוא ממשיך לשתף פעולה בחקירה".

ג'ונסון אמר כי הם "גילו שאדם אחד פעל לאחרונה באופן לא תקין".

"לאחר שנודע על החקירה הפדרלית, התגלה שאדם פעל לאחרונה באופן לא תקין. ברוח השקיפות ושיתוף הפעולה, התנהגות זו דווחה באופן מיידי ויזום לחוקרים", אמר. בהצהרה אמר אדמס כי "אין לו מה להסתיר".

"כחבר לשעבר באכיפת החוק, אני מצפה מכל חברי הצוות שלי לציית לחוק ולשתף פעולה באופן מלא עם כל סוג של חקירה - ואני אמשיך לעשות בדיוק את זה", אמר.

 

ארצות הברית ניו יורק טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד