י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חתונה עד 100 איש – איך מארגנים חתונה קטנה

על מנת לארגן חתונה קטנה, למשל, חתונה עד 100 איש, מחייבת התייחסות מיוחדת ושונה לעומת אירועים גדולים ומשמעותיים. אומנם קל למצוא חברות ואנשי מקצוע המתמחים בארגון ועריכת אירועים גדולים, אך אפשר למצוא לא מעט אנשי מקצוע שיש להם התמחות ספציפית בכל מה שקשור לתחום של אירועים קטנים וסולידיים

חתונה עד 100 איש – איך מארגנים חתונה קטנה
חתונה צילום: פיקסביי

ישנם זוגות רבים בוחרים לערוך חתונה קטנה, ולוותר על אירוע גדול הדורש השקעה משמעותית בכסף, זמן ומשאבים אחרים. רבים עושים זאת ברירה, כלומר, הם מעדיפים אירוע קטן וצנוע, אחרים עושים זאת את הבחירה הזאת מחוסר ברירה. בין אם זה בגלל מצב משפחתי, תקופה ביטחונית מתוחה או מסיבות אחרות.

על מנת לארגן חתונה קטנה, למשל, חתונה עד 100 איש, מחייבת התייחסות מיוחדת ושונה לעומת אירועים גדולים ומשמעותיים. אומנם קל למצוא חברות ואנשי מקצוע המתמחים בארגון ועריכת אירועים גדולים, אך אפשר למצוא לא מעט אנשי מקצוע שיש להם התמחות ספציפית בכל מה שקשור לתחום של אירועים קטנים וסולידיים.

לפני שנסביר כיצד עורכים חתונה עד 100 איש ומה דרוש לשם כך, חשוב לומר שישנם דברים שלא ישתנו ביחס לאירועים גדולים. הכוונה לבעלי מקצוע וספקים אותם צריכים להזמין לאירוע ולעבוד מולם. מצד שני, ישנם דברים שאפשר אולי לוותר עליהם, מאחר ואז ניתן לחסוך בעלויות וכן לייצר קונספט ייחודי וספציפי לאירוע. 

איך עורכים חתונה עד 100 איש?

על מנת לארגן חתונה עד 100 איש, צריך למצוא תחילה את המקום המתאים לכך. זה צריך להיות מקום שיכול להכיל כמות כזו של אנשים אך לא מעבר לכך. אין טעם לשכור אולם שיכול להכיל אלפי אנשים לאירוע קטן. זה לא ישתלם מבחינה כלכלית וכן זה עלול לייצר תחושה לאורחים שהמקום ריק. לעומת זאת, אם בוחרים אולם, גן אירועים או אפילו מועדון או מסעדה שניתן לשכור לצורך אירוע של 100 אנשים. אזי זה ייראה הרבה יותר מתאים ויפה.

לאחר שבוחרים את המקום המתאים, צריך להחליט על סוג הקייטרינג אותו מבקשים להזמין לאירוע. מאחר ומדובר באירוע קטן יחסית, אזי שלא חייבים להזמין שירות רגיל, אלא אפשר להזמין שירות מזנון או קייטרינג בקונספט ייחודי. במידה ויש את היכולות הכלכליות הנדרשות, אזי שניתן להזמין גם שירותי קייטרינג גורמה או כאלה המתמחים בבישול של מטבח ייחודי. 

זה נכון גם לגבי ספקים ושירותים הכרחיים אחרים לאירוע. למשל, שירותי מוזיקה, הגברה, צלמים וכן כל דבר נוסף, ייחודי, שיכול להוסיף לאופי של האירוע ולעצב אותו בצורה מיוחדת.

דגשים חשובים לחתונה עד 100 איש

מאחר ומדובר באירוע עם מעט אנשים באופן יחסי, אזי שצריך לזכור שהוא צריך לייצר אווירה אינטימית וחמה, הוא צריך ליצור תחושה שונה מאירועים גדולים, בפרט חתונות. כמו כן, צריך לזכור שבאירוע קטן, כל דבר קטן הרבה יותר גלוי לעין. לכן, חשוב להקפיד שהדברים ייעשו בצורה הכי טובה שניתן, על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם.

לפני סיום נציין, מבחינת החתן והכלה, במידה ואין סיבה חיצונית שמונעת זאת, הרי שכל ההכנות לחתונה הן דומות כמו באירוע גדול, מבחינת לבוש, איפור, עיצוב שיער ושאר הדברים.

חתונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד