י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

ליברמן החדש: לא מוטרד מעקירת יישובים

בכנס סגור באוניברסיטת תל אביב הצהיר איווט ליברמן שאינו מוטרד מעקירת יישובים: "בעזה עשינו את זה"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ליברמן פונה שמאלה: בכנס סגור אמש של המועדון העסקי-אקדמי באוניברסיטת תל אביב, מסכים ליברמן לעקירת ישובים פלסטיניים, כך לפי 'הארץ'.

יו"ר "ישראל ביתנו" הציג תכנית מדינית הכולל פינוי ישובים. "צריך לשם סוף פסוק לכל אותם ויכוחים ולהגיע להסדר עם כל הסביבה שלנו, ברגע שנגיע להסדר אזורי נוכל להקצות יותר משאבים למחקר, פיתוח וטכנולוגיה – ואז נעבור גם את שווייץ.

"חייבים להגיע להסדר מדיני – לא בגלל הפלסטינים או הערבים, אלא בגלל היהודים. כשיש הידרדרות ביחסים המדיניים רואים מה קורה לכלכלה. אני יכול לתת דוגמא הכי קרובה אלי - מה שקורה ברוסיה. כמה שמדינה יותר מפותחת כך היא יותר רגישה לכל החלטה פוליטית או לכל שינוי ביחסים הכלכליים המבוססים על אמנות והסכמים.

"מה שיש היום – זה שלא עושים כלום. יש סטטוס-קוו. מושכים לשם ומושכים לשם – צעד קדימה וצעד אחורה. אין יוזמה. יש לי כבוד לנתניהו, אבל כרגע הגישה שאני מייצג יותר נכונה לעת הזו.

"יהיה צורך לעשות חילופי שטחים. בקמפ דיוויד דובר בפירוש על גושי התיישבות וגם באנאפוליס. זה חלק מהפתרון שנראה. נצטרך לפנות יישובים בודדים. את גוש קטיף פינינו. בקטע הזה יש פתרונות. אני פחות מוטרד מזה".
ליברמן ישראל שטחים טרור עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד