כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
דאגה לצרכי הביטחון

פרוש נפגש עם אלוף פיקוד המרכז על הישובים החרדיים ביו"ש

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, יחד עם ראש העיר ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, נפגשו עם מפקד פיקוד המרכז, האלוף יהודה פוקס, לדון בצרכי הביטחון של הישובים החרדיים בעוטף ירושלים. האלוף ציין כי הישובים בהם יש מיעוט של בוגרי צבא מהווים אתגר ייחודי ומגבשים פתרונות עם ההנהגה המקומית

פרוש נפגש עם אלוף פיקוד המרכז על הישובים החרדיים ביו"ש
השר מאיר פרוש בפגישה עם אלוף פיקוד המרכז צילום: באדיבות המצלם

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, יחד עם ראש העיר ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, נפגשו עם מפקד פיקוד המרכז, האלוף יהודה פוקס, לדון בצרכי הביטחון של הישובים החרדיים בעוטף ירושלים.

השר פרוש העלה בפני האלוף פוקס את החשש בקרב רבים מהתושבים בערים החרדיות המתגוררים בסמיכות לכפרים פלסטיניים, בייחוד בתקופה זו של התגברות המתיחות הביטחונית באזור. בין היתר הוזכרו שורת אירועי פח"ע שהתרחשו בסמוך לביתר עילית.

מפקד הפיקוד ציין כי הישובים החרדיים, בהם יש מיעוט של בוגרי צבא, מהווים אתגר ייחודי ביחס למרבית היושבים ברחבי יהודה ושומרון, ומערכת הביטחון מקדישה את תשומת הלב הנדרשת ומגבשת עם ההנהגה המקומית פתרונות ייחודיים המתאימים לכל ישוב.

בכירי פיקוד המרכז הציגו בפני השר פרוש וראש העיר רובינשטיין את פעילויות המנע שצה"ל מבצע בגזרה, בפרט בתקופה האחרונה, כולל סדרת מעצרים שבוצעו בימים האחרונים בכפרים המקיפים את העיר ביתר עילית.

בפגישה השתתפו תת אלוף יוסי אדירי - מפקד מרכז עורף וההגנה המרחבית בפיקוד המרכז, סגן אלוף אליצור טרבלסי - קצין ההגנה המרחבית בפיקוד מרכז, וראש מטה השר – שמעון אלבום.

מאיר פרוש מלחמת חרבות ברזל יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד