כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הציל משפחות רבות ונפל בקרב

גיבורים ואמיצים: שני לוחמים נוספים נפלו בעזה

רב-סרן יששכר נתן הי"ד מקריית מלאכי, וסמ"ר איתי שהם הי"ד מראש העין נפלו בקרבות בעזה. יששכר היה מ"פ ביחידת מגלן, כששמע על פריצת המחבלים, נסע לעוטף והציל משפחות רבות באומץ. מתחילת המלחמה נפלו 363 חללי צה"ל

גיבורים ואמיצים: שני לוחמים נוספים נפלו בעזה
רב-סרן יששכר נתן וסמ"ר איתי שהם צילום: דובר צה"ל

מִנְּשָׁרִים קַלּוּ מֵאֲרָיוֹת גָּבֵרוּ: דובר צה"ל פרסם הבוקר כי רב-סרן יששכר נתן (28) מקריית מלאכי, וסמל-ראשון איתי שהם (21) מראש העין, לוחמים בעוצבת הקומנדו נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. בנוסף, נפצע אמש באורח קשה לוחם מיחידת עוקץ במהלך הקרבות ברצועת עזה.

עיריית קריית מלאכי פרסמה הודעת אבל ותנחומים למשפחת נתן: "קריית מלאכי מרכינה ראש עם קבלת ההודעה על נפילתו של רב-סרן יששכר נתן ז"ל. יששכר היה מ"פ מוערך ביחידת מגלן. בין היתר פיקד על הכוח שאיתר את המחבלים בפיגוע באלעד לפני כשנה וחצי. בערב חג שמחת תורה האחרון השתתף בהקפות עד השעות הקטנות של הלילה ובבוקר, כששמע על פריצת המחבלים, נסע במהירות לעוטף והציל משפחות רבות באומץ לב. עיריית קריית מלאכי תלווה את המשפחה בשעותיה הקשות".

סמל-ראשון איתי שהם הי"ד יובא היום ב-15:00 למנוחות בבית העלמין בראש העין. השבעה תתקיים בבית משפחת שהם, בכתובת רביבים 79, ראש העין, עד ליום א׳, ה-19.11. ניתן להגיע בין השעות:09:00-14:00 16:00-21:00.

מועד הלוויתו של רב סרן יששכר נתן הי"ד עדיין לא נקבעה.

מתחילת המלחמה נפלו 363 חללי צה"ל.

 

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד