כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אחרי המהומה שיצר

דיווח: הווטו שהטיל נתניהו על תוכניתו של ראש המוסד לשעבר

ראש המוסד לשעבר היה אמור לבקר במדינה מרכזית באזור ולהיפגש בה עם בכירים, אך נסיעה זו לא יצאה לפועל. בסביבתו של כהן נטען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לו כי "אין צורך בנסיעה". בלשכת רה"מ הכחישו: "אין עיסוק בנסיעותיו של כהן"

דיווח: הווטו שהטיל נתניהו על תוכניתו של ראש המוסד לשעבר
יוסי כהן צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן קיים לאחרונה שיחות עם גורמים אזוריים ודן עימם בשאלת "היום שאחרי" ברצועת עזה.

על פי דיווח בכאן חדשות, כהן אמור היה אמור לבקר במדינה מרכזית באזור ולהיפגש בה עם בכירים, אך נסיעה זו לא יצאה לפועל. בעוד בסביבתו של כהן נטען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לו כי "אין צורך בנסיעה" ולמעשה הטיל עליה וטו, בלשכתו של האחרון הכחישו זאת וטענו: "יוסי הוא אדם פרטי ואין כל עיסוק בנסיעות שלו".

עם פרוץ המלחמה, חלק מנסיעותיו של כהן היו באישור ראש הממשלה ולשכתו. על אף שהדגישה כי כהן לא שליח מטעמה, הלשכה אישרה שכהן עבד מולה.

"יוסי כהן יזם מפגש עם מנהיג ערבי באישור ראש הממשלה, קיים מספר מפגשים בעניין מדיני ועמד בקשר בנושא עם ראש המל"ל", נאמר בהודעה של הלשכה בשבוע שעבר.

אלא שבימים האחרונים כהן היה אמור לנסוע לנסיעה למדינה מרכזית באיזור ולפגישות עם בכירים באותה מדינה, ולדון איתם "ביום שאחרי" - אך הנסיעה לא יצאה אל הפועל.

הדיווח מגיע על רקע יציאת נתניהו אתמול להגנתו של גל הירש, מתאם השבויים והנעדרים מאז תחילת הלחימה, והגיב לביקורת שמתח עליו כהן.

בריאיון בכאן 11, אמר כהן כי הוא לא מבין מה תפקידו של הירש. נתניהו השיב לראש המוסד לשעבר בתגובה: "המשא ומתן מנוהל על ידי האלוף במילואים ניצן אלון. הירש מעודכן באופן שוטף בנושא, ומנהל את הקשר עם המשפחות".

 

 

 

 

 

יוסי כהן בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד