כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מהפכה לציבור שומרי הכשרות: קפה עלית נמס פרווה

בתום שנות מחקר ארוכות, יחד עם בד"ץ העדה החרדית, הצליחו בקפה עלית מקבוצת שטראוס לייצר מוצר חדש ומהפכני – קפה נמס פרווה באותו הטעם כמו של קפה נמס עלית עם חלב • מהיום, לא צריך להתלבט אם להיות בשרי, תמיד אפשר לסיים עם כוס קפה בסוף הארוחה

מהפכה לציבור שומרי הכשרות: קפה עלית נמס פרווה

במשך שנים הייתה לצרכן שומר המצוות את הדילמה האם לאכול את המנה הבשרית ובכך "להתבשר" ולהפסיד את הקפה של אחרי הארוחה, או לוותר עליה וליהנות מכוס קפה נמס מפנקת. לדילמה הזו נראה שיש סוף.

בעקבות הצורך שעלה, ובתום שנות פיתוח רבות שכללו מסע חובק עולם לאיתור חומרי גלם מתאימים ופעילות משותפת ומואצת עם צוות הכשרות של בד"ץ העדה החרדית, השלימו בעלית קפה מקבוצת שטראוס ייצור מוצר חדש ומהפכני: קפה נמס פרווה בטעם הדומה לטעם החלבי.

להכנת משקה קפה נמס פרווה נדרש לא יותר ממים חמים. לא חלב, לא מלבין וגם לא סוכר, פשוט מים חמים וכוס הקפה מוכנה. אין גם צורך להתפשר על המראה והטעם כי גם הטעם וגם המראה של הקפה החדש הפרווה מאוד דומה לטעם החלבי.

הפיתוח עבר גלגולים רבים, בארץ ובחו"ל, בניסיון להגיע אל חומרי הגלם הטובים ביותר שיאפשרו את הטעם הקרוב ביותר לחלב. כשכל המהלך לווה על ידי משגיחי הכשרות של בד"ץ העדה החרדית, מתוך מטרה לייצר את המוצר המוגמר תחת הכשרות המהודרת ביותר. בחודשים האחרונים, עם השלמת ההרכב הסופי של אבקת הקפה הנמס, נערכו לו מבחני טעימה ובסופם נבחרה האבקה הטעימה ביותר.

"קפה נמס פרווה שטעים בדיוק כמו קפה נמס עם חלב, הוא בשורה משמעותית ביותר עבור אוהבי קפה נמס שומרי כשרות והוא מאפשר, לראשונה, כוס קפה נמס כמו שכולם אוהבים, גם אחרי ארוחה בשרית", אומר נדב ארנס, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל. "כמובן שהפיתוח נעשה על ידי הטכנולוגים של שטראוס קפה בהתייעצות ובליווי קפדני של משגיחי הכשרות של הבד"ץ, כאשר שיתוף הפעולה הזה נועד להשיג את המוצר האיכותי ביותר ובכשרות הטובה ביותר".

אמיר יפרח, מנהל שיווק שטראוס קפה ישראל: "לשומרי הכשרות מגיע כוס קפה טעים ואיכותי גם אחרי ארוחה בשרית וגם בזמן שנהוג לשמור בין ארוחה בשרית לחלבית. קפה נמס פרווה הוא חידוש מהפכני ובשורה אמתית לציבור הדתי והחרדי ולכלל שומרי הכשרות בישראל. מבחני הטעימה שערכנו מגלים כי הטעם של הקפה החדש זהה לזה של קפה נמס עם חלב".

אבי לאופר, מנהל תחום קפה נמס בשטראוס קפה, מסביר כי "סקרים הוכיחו כי קפה נמס עלית הוא הקפה האהוב ביותר בישראל, כאשר יותר מ-45% מהציבור מעדיף אותו על פני כל תחליף. אנו שמחים על התרחבות השוק גם לקטגוריית הפרווה ובטוחים שהטעם יקלע בדיוק לחיך של כל שומרי הכשרות בישראל".

לדברי ציון כהן, טכנולוג ראשי לתחומים קפה קלוי וטחון ואבקות בשטראוס קפה, "הביקוש לקפה נמס פרווה, ללא תוספות, הוא גדול. במשך שנים עסקנו במחקר כל מרכיבי הקפה הנמס והחלב, על מנת ליצור את התרכובת הטובה ביותר, בכשרות הטובה ביותר – והכי חשוב עם מוצרים שהם פרווה. ערכנו אינספור ניסויים ומבחני טעימה, עד שהצלחנו להגיע לייצור אבקת קפה נמס פרווה בטעם זהה לזה של קפה נמס עם חלב, כאשר הצרכן הסופי אינו צריך להוסיף כל מלבין או חומר אחר לקפה שלו. הוא זקוק רק למים חמים – ויש לו כוס קפה נמס בטעם נהדר".
קפה נמס נמס פרווה חלבי שיווק עלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד