כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בתום הערכת מצב

שר הביטחון: "החמאס איבד שליטה בעזה מחבלים בורחים"

שר הביטחון גלנט בתום הערכת מצב: "החמאס איבד שליטה בעזה - מחבלים בורחים דרומה, אזרחים בוזזים את בסיסי החמאס". עוד אמר גלנט: "הכוחות שלנו מתקדמים, מבצעים את המשימות שלהם לפי תכנית"

שר הביטחון: "החמאס איבד שליטה בעזה מחבלים בורחים"
שר הביטחון באוגדה 36 בסמוך לגבול עזה צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט סיים לפני זמן קצר הערכת מצב בה עמד על התקדמות כוחות צה"ל בלחימה בעזה. שר הביטחון אמר בסיום הערכת המצב:

"סיימתי הערכת מצב נוספת. כוחות צה"ל עובדים על פי תוכנית ומבצעים את המשימות בדיוק, קטלניות ובתיאום בין כוחות האוויר הים והיבשה, באמצעות מודיעין מדויק".

"אין כוח של חמאס שמסוגל לעצור את צה"ל. צה"ל מתקדם לכל נקודה. ארגון החמאס איבד שליטה בעזה, מחבלים בורחים דרומה, אזרחים הולכים ובוזזים את בסיסי החמאס, אין להם אמון בשלטון".

עוד אמר גלנט: "הכוחות שלנו מתקדמים, מבצעים את המשימות שלהם לפי תכנית, כאשר אנחנו מגבירים את הלחץ אנחנו רואים את התוצאות, כל יום אנחנו מחסלים מפקדים נוספים של החמאס, עשרות ולפעמים מאות מחבלים וצה"ל מגיע אל למרכז העיר עזה ופועל לפי שיקוליו".

לסיום אמר: "בימים האחרונים העצמנו את הפעילות שלנו כנגד המנהרות, זה יוציא את המחבלים מתוך המנהרות, ושם או שהם יחוסלו או שהם יכנעו ללא תנאי, אין אפשרות שלישית, אנחנו עובדים לפי משימות, אין לנו שעונים יש לנו מטרות, אנחנו נשיג את המטרות שלנו ובראשן ניצחון מוחלט על החמאס והשבתם של החטופים אל ביתם".

יואב גלנט הערכת מצב חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד