כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מפרנסים את האויב

קניתם דגים לשבת? הם הגיעו ממדינה אנטישמית

למרות האמירות המסיתות של הנשיא ארדואן, הרשתות מוכרות דגי דניס מטורקיה שגם אזרחיה הוכיחו שנאת ישראל ואנטישמיות שהתגברה מאז פרצה הלחימה 

קניתם דגים לשבת? הם הגיעו ממדינה אנטישמית
דגים. אילוסטרציה צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

למרות ההתנהגות של העם הטורקי ומנהיגיו מגדלי הדגים טוענים כי רשתות השיווק הגדולות מוכרות דגי דניס טריים המיובאים מטורקיה, כך פורסם היום בYnet. "זה המשך של מהלך שמדינת ישראל נקטה בו החל מלפני שנה, של הורדת מכסים במקום לעודד את השוק הישראלי ולפתח את הייצור המקומי", אמר בראיון לאתר שוקי דומוביץ', מנכ"ל ארגון מגדלי הדגים.

לאחרונה אמר גורם בכיר בענף המזון כי יש עדיין רשתות שמייבאות עגבניות מטורקיה, אחרת המחיר היה מזנק ליותר מ-20 ש"ח לק"ג. האמירה שלו באה בסתירה להודעת שופרסל ורמי לוי כי אין בכוונתן לייבא יותר סחורה חקלאית מטורקיה. זאת כחלק מיוזמה של מסעדנים שלא לייבא מהמדינה בשל ההידרדרות ביחסים עימה לאור תמיכתם במתקפה הרצחנית של החמאס.

כזכור, עם פרוץ הלחימה אמר ארדואן כי: "חמאס אינו ארגון טרור אלא תנועה שחרור שמנהלת מלחמה כדי להגן על אדמתה. אין לנו בעיה עם מדינת ישראל, אך יש לנו בעיה עם המדיניות שלה בנוגע לפלשתינים. ישראל ניצלה את הכוונות הטובות של טורקיה, לא אבקר בה כפי שתוכנן. המדינות שתומכות בישראל אולי חייבות לה משהו, אך טורקיה אינה חייבת לה דבר".

טורקיה דגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד