י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בצל הלחימה: חב' הסטרטאפ Ammune.AI מציעה שירותי הגנת סייבר ללא עלות - לכלל ארגוני הסיוע

מול איומי הסייבר המאיימים על מאגרי המידע ופרטיות התורמים והנזקקים

בצל הלחימה: חב' הסטרטאפ Ammune.AI מציעה שירותי הגנת סייבר ללא עלות - לכלל ארגוני הסיוע
ועידת ההייטק החרדי צילום: באדיבות קמא טק

בשבועות האחרונים, מאז פרוץ המלחמה, הוקמו אלפי יזמות התנדבותיות מכלל רחבי העולם היהודי של תרומות כספיות וחלוקת אמצעים, חיבור בין משפחות, ארגונים, איסוף מידע ועוד. ארגונים אלו נמצאים בקו החזית הדיגיטלית, מול ניסיונות של גורמים שונים מרחבי העולם, הן של שונאי ישראל המעוניינים לפגוע ביוזמות הללו ולהשבית את המערכות, והן גורמים פליליים שמוצאים זאת כהזדמנות לתקיפה וגניבה של כסף ומידע של אנשים - הן של נזקקים והן של תורמים, או גישה לפרטי כרטיסי אשראי, חשבונות בנק, ועוד.

הפלטפורמות המשמשות את חברות גיוס הכספים הן לרוב פשוטות מאוד ומבוססות על API (תקשורות מהירות) ומשכך, אף אינן מוגנות דיו, כאשר בסופו של דבר, אין להאקרים ולמבצעי פשעי סייבר כל קושי לפרוץ למחשבים ולמאגרי המידע של ארגוני המגייסים תרומות, ולשאוב את כל המידע הנמצא במערכות אלה.

בימי שגרה, חברת הסטארטאפ  Ammune.AI   – חברה של היזם החרדי ישראל גרוס שהוקמה בסיוע ארגון קמא-טק, מספקת הגנה לתשתיות דיגיטליות עבור חברות, אתרי ממשלה, פיננסים ועוד. עם פרוץ המלחמה, אחד הארגונים המובילים בישראל בסיוע לחירום, המגייס כספים בימים אלה ממש למען פעילותו, פנה לחברה לאחר שמנהליו הבחינו בפעילות חשודה. הארגון ביקש לקבל מערכות הגנה, וחברת Ammune.AI הרימה את הכפפה ונרתמה למתן שירותי הגנת הסייבר בחינם עבור הארגון - כדי שזה יוכל להמשיך לפעול גדולות ונצורות למען הזקוקים לכך.

בנוסף, מתוך דגש על שותפות הגורל בעת הזו, כאשר עם ישראל זקוק לגיוס כלל הכוחות ורתימתם למען הכלל מתוך אחדות הלבבות, הודיע ישראל גרוס, העומד בראש חברת Ammune.AI, כי בשל ריבוי האיומים המאפשרים להאקרים גישה לבסיסי מידע וגניבת נתונים, והצורך הברור העולה מהשטח להגנה מפני הונאות סליקה - הרי שכל ארגון שיבקש הגנה על המערכות, יקבל אותה מצוותי Ammune.AI ללא כל עלות.

"אנו נתונים בתקופה שיש בה איומים רבים, לצד התפתחות מרשימה של פעילות החסד מצד הארגונים, שמתרימים את הציבור שנקרא ונענה ומתגייס. לא נוכל לאפשר לשונאינו לנצל את שעתו היפה של עם ישראל כדי לחבל בפרטיותם של התורמים או של הנזקקים, ולכן נשמח לתת מענה לכל ארגון חסד,  ללא עלות", מסכם ישראל גרוס.

משה פרידמן, מנכ"ל קמא-טק אמר: "אני נרגש לראות שוב ושוב את הלב של הבוגרים שלנו, ואת הזריזות שלהם, כאשר כמו בתקופת הקורונה, גם כעת, הם נרתמים ביצירתיות, ומביאים יכולות גבוהות וחדשנות טכנולוגית, למען עם ישראל בשעות הקשות הללו כאשר כולנו מתפללים לישועת השם. יש שורה של יוזמות אזרחיות שיזמי קמא-טק מסייעים בהם.

"במקרה הזה", מציין פרידמן, "ישראל גרוס והצוות שלו מגייסים את יכולות הגנת הסייבר של החברה שלהם, המבוססות על בינה מלאכותית וטכנולוגיות הכי מתקדמות, שבימים כתיקונם משמשות גופי ענק פיננסיים בישראל ובעולם, על מנת להגן על כל היוזמות האזרחיות הנפלאות הללו מאיומי סייבר של אויבי ישראל".

ארגוני חסד הזקוקים להגנת סייבר על מערכות התקשורת ומאגרי המידע מוזמנים לפנות בדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ: 052-6389890

 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד