כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

קבוצת שטראוס מקימה קרן למען חקלאי העוטף

קבוצת שטראוס מצטרפת למאמצי הסיוע לחקלאי העוטף, בתהליך השיקום והתקומה של המשקים שנפגעו בעקבות המלחמה; מקימה קרן עבור החקלאים בעוטף בהיקף של מיליוני ₪ וזאת לצד תרומות מזון  ופעילויות תמיכה שהחברה מקיימת מפרוץ המלחמה

קבוצת שטראוס מקימה קרן למען חקלאי העוטף
שטראוס קרן לחקלאי העוטף צילום: יח"צ

קבוצת שטראוס מודיעה על הקמתה של קרן תרומות לטובת חקלאי ומגדלי הירקות של אזור עוטף עזה בהיקף של מיליוני ש"ח. הקרן מוקמת בשיתוף עם עמותת "לקט ישראל" ותפעל על מנת לסייע לחקלאים.

מגדלי הירקות וחקלאי העוטף ממלאים, יום יום, חלק חשוב בשמירת הביטחון התזונתי של אזרחי ישראל. גידוליהם מהווים נתח משמעותי מכלל התוצרת החקלאית במדינה. הקרן שתוקם תציע סיוע לחקלאים ותכלול סיוע לצרכים מיידיים, לצד בניית תוכנית תמיכה ארוכת טווח, תוך מיפוי ומתן מענה לצרכים לטווח הארוך שיתמכו בחזרתם של החקלאים לשדות כשהם חזקים יותר. עמותת "לקט ישראל" תסייע בניהול הקשר עם החקלאים, תמפה צרכים ותוביל ועדת היגוי מקצועית להגדרת קריטריונים למתן תמיכה.

נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, שי באב"ד: "ליבנו עם החקלאים ומשפחותיהם שנפגעו פגיעה אנושה במתקפת הטרור הרצחנית של ה-7 באוקטובר. מתוקף המחויבות ארוכת השנים של שטראוס  לחקלאים ולחקלאיות באזור העוטף, גם נהיה שותפים לשיקום מפעל חייהם. הקמת הקרן ומימוש התוכנית יאפשרו לנו לסייע לחקלאים להתאושש״.

שטראוס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד