י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
על רקע לאומני

נתפסו הבוזזים של חנות האופניים שתרמה עשרות זוגות לילדי העוטף

חנות אופניים בטייבה שבעליה תרם עשרות זוגות אופניים לילדי המפונים מהדרום הוצתה ונבזזה | היום הודיעה המשטרה כי פענחה את התיק | כתבי אישום הוגשו היום כנגד 7 צעירים המעורבים בפרשייה

נתפסו הבוזזים של חנות האופניים שתרמה עשרות זוגות לילדי העוטף
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

ימ"ר מחוז מרכז והשב״כ פענחו את תיק ההצתה והבזיזה של חנות אופניים בטייבה, שבוצעו על רקע לאומני, לאחר שבעל החנות-תושב המקום תרם אופניים למפוני ותושבי העוטף.

כזכור, עלאא', בעליה של חנות האופניים "עודאי" בטייבה הופתע לגלות כי חנותו נבזזה בידי אלמונים ולאחר מכן הוצתה, זאת בשל הפרסום ברשתות החברתיות כי תרם עשרות זוגות אופניים לילדי הדרום שהגיעו להתארח ביישוב צור יצחק הסמוך. במשטרה פתחו כאמור בחקירה לבירור נסיבות האירוע והיום (שלישי) פרסמה המשטרה כי פענחו את תיק החקירה.

שוטרי תחנת טייבה ולוחמי יס"מ שרון עצרו תחילה 5 צעירים תושבי העיר בחשד למעורבות, כאשר התפתחויות בחקירת השב"כ וימ"ר מחוז מרכז הובילה למעצר חשודים נוספים בביזת החנות ובעבירות טרור ונשק.  

בתום החקירה, הוגש היום לבית המשפט במחוז מרכז, על ידי עו״ד תומר שטינברג, כתבי אישום כנגד 7 צעירים המעורבים בפרשייה המייחסים למעורבים, כל אחד לפי חלקו, עבירות של פריצה גניבה, נשיאת נשק, ירי, החזקת נשק ופגיעה בכבוד הדגל, וכן בעניינו של אחד המעורבים יוחסה עבירה של הצתה בנסיבות של מעשה טרור. 

"שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה פעילות שתכליתה פגיעה באזרחים על רקע לאומני-אידיאולוגי, ללא קשר ללאום, דת או מין וימשיכו לפעול בנחישות, בהתאם לסמכות הנתונה בחוק, תוך נקיטת כלל האמצעים העומדים לרשותם, בכדי לסכל איומים כאמור", נמסר.

 

אופניים יישובי עוטף עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד