כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מכבי אתכם בכל עת

מחוז ירושלים והשפלה במכבי פועלים מסביב לשעון ומעניקים שירות רפואי וסיוע במלונות הפינוי לתושבי הדרום והצפון

מעבר לפריסה הרחבה של מרפאות מכבי באזור במחוז ירושלים והשפלה, נוכחת מכבי גם במלונות הפינוי עם עמדות שירות המעניקות שירות רפואי ומנהלתי למתארחים בתוך המלונות על מנת להקל ככל האפשר. המרפאות פתוחות מדי יום עם הציוד הרפואי הנדרש ומעניקות מענה מיטבי למתארחים בתוך המלון

מחוז ירושלים והשפלה במכבי פועלים מסביב לשעון ומעניקים שירות רפואי וסיוע במלונות הפינוי לתושבי הדרום והצפון
מרפאת מכבי בשכונת רמות בירושלים צילום: יח"צ

בשבועות האחרונים באזור ירושלים והשפלה שוכנו באופן זמני אלפי תושבים אשר נאלצו להתפנות  מהדרום והצפון בימים אלו במסגרת החלטות החלטת פיקוד העורף. המשפחות שוהות במלונות הפינוי ברחבי המחוז הממוקמים בין היתר בערי ירושלים, מעלה החמישה, מודיעין, נס ציונה ואזור גוש עציון. מכבי שירותי בריאות פועלים כל העת כדי להעניק מענה הרפואי מיטבי במרפאות ובכל מלונות הפינוי במטרה להקל ולעזור ברגעים קשים אלו.

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "כמו תמיד מכבי עושה הכול כדי לתמוך בחבריה בכל הארץ ובמיוחד בתושבי הדרום והצפון אשר נאלצו להתפנות מבתיהם ומתמודדים עם קשיים רבים.  על  כן ביצענו התאמות מהירות על מנת לאפשר קבלת שירות רפואי גם במלונות עצמם בנוסף למרפאות האזור במטרה להבטיח את שירותי הבריאות הטובים ביותר גם בימים לא פשוטים אלו".

מעבר לפריסה הרחבה של מרפאות מכבי באזור במחוז ירושלים והשפלה, נוכחת מכבי גם במלונות הפינוי עם עמדות שירות המעניקות שירות רפואי ומנהלתי למתארחים בתוך המלונות על מנת להקל ככל האפשר. המרפאות פתוחות מדי יום עם הציוד הרפואי הנדרש ומעניקות מענה מיטבי למתארחים בתוך המלון.

בנוסף, על מנת להקל על התושבים המפונים מבתיהם הופעל ערוץ תקשורת ייעודי עבור המשתכנים במלונות והתושבים המפונים השוהים כעת באיזור בו יוכלו לקבל מענה מהיר דרך דרך הוואטסאפ וזאת כתוספת למוקד טלפוני ייעודי לייעוץ רפואי המאויש ע"י רופאי משפחה וילדים, המעניק טיפול במרשמים ופניות דחופות, 24 שעות ביממה, במספר הטלפון  6101*.

מובילי השירות והצוות הרפואי במחוז ירושלים והשפלה נמצאים בבתי המלון ומעניקים טיפול רפואי וסיוע במקרים שונים בהם יש צורך בייעוץ, תמיכה, שיח פתוח ועזרה מנהלתית. עשרות משפחות כבר נעזרו בשירותיה של מכבי במלונות וביקשו להודות על הטיפול המסור הליווי והתמיכה של מכבי גם בימים אלו, ולצוותי המלונות שנותנים את עצמם מכל הלב.

מנהל מגזר חרדי במחוז ירושלים והשפלה, ר' יצחק קליין: "הפעילות של מכבי ברחבי המחוז ממשיכה כל העת באופן מוגבר, וזאת על מנת לאפשר לכולם את מיטב שירותי הבריאות בסטנדרטים הגבוהים של מכבי. אנו עומדים עם תושבי הדרום והצפון שמתארחים בערי המחוז בשעתם הקשה ופועלים למענם בהיבטים השונים הנוגעים לבריאותם בכל המקומות בהם הם שוהים".

 

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד