כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"דבריו היו מחרידים"

היזם צייץ בחריפות בעד ישראל והושעה מהקרן שהוא עצמו הקים

יזם אמריקאי הושעה מקרן ההשקעות אותה הקים בעצמו לאחר שצייץ בחריפות נגד העזתים: "העולם יהיה מקום הרבה יותר טוב אם הם לא יתרבו"

היזם צייץ בחריפות בעד ישראל והושעה מהקרן שהוא עצמו הקים
אילוסטרציה צילום: unsplash

יזם הון - סיכון אמריקאי בשם קנת בלנגר הושעה מ'אויסטר ונצ'רס', קרן ההשקעות אותה הקים לאחר שציץ בחשבון הרשת החברתית שלו דברים חריפים נגד העזתים. בלנגר כתב כי "אחרי המלחמה, ישראל צריכה לטפל בעזה כמו שסין מטפלת בשינג'יאנג. מעקב המונים מלא. מחנות חינוך מחדש. זה מוצדק וזו הדרך היחידה להרגיע את האוכלוסיה הג'יהאדית", כך מדווח 'דה מרקר'.

עוד הוסיף וכתב כי "מגדלים אותם להיות טרוריסטים, תוך יצירות עוד עוני, אומללות וטרור. מדוע שנאפשר זאת? העולם יהיה מקום הרבה יותר טוב אם הם לא יתרבו".

שותפתו לקרן, סופיה ליאו, התנערה מדבריו ואמרה כי "אני רוצה להבהיר חד-משמעית: דבריו היו מחרידים. אין מקום לעודד שנאה או אלימות. עמדותיו אינן משקפות בשום צורה את הערכים של 'אויסטר ונצ'רס' או שלי. בתמיכת צוות המנהיגות של החברה החלטנו לבטל את מעמדו של קנת בלנגר כשותף בחברה. תהליך זה ידרוש זמן, אך היו סמוכים ובטוחים כי קנת הושעה מיידית וכי ההליכים האלה כבר נמצאים בעיצומם".

עוד הוסיפה וכתבה כי "בנימה אישית, בתור מישהי ששרדה וגדלה תחת מדיניות הילד האחד הסינית, זה נורא לראות השוואה כל כך חסרת רגישות בין שתי סביבות פוליטיות כאלה מורכבות. נקודת מבט זו הופכת את דבריו של קנת לעוד יותר מצערים עבורי. פניתי אליו ישירות כדי להסביר זאת וכדי להרחיקו באופן מיידי מהחברה".

אנטישמיות טוויטר ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד