כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
הבעל נרצח

אחיין החטופה: "עדינה בלי המשקפיים שלה, בלי התרופות שלה"

עמית זך, אחיינה של עדינה משה המצויה בשבי חמאס: "חשיכה מוחלטת, אנו לא יודעים כלום". הודה: "לא מרגיש שאני מצליח להאמין לממשלה באופן כללי"

אחיין החטופה: "עדינה בלי המשקפיים שלה, בלי התרופות שלה"
מלחמת חרבות ברזל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עדינה משה, בת 72, נחטפה מקיבוץ ניר עוז בבוקר השבת השחורה, ובעלה סעיד משה נרצח לאחר שנלחם מול המחבלים על דלת הממ"ד. משפחתה של עדינה הבינה שנחטפה אחרי שנראתה בסרטון של חמאס כשהיא יושבת על אופנוע בין שני מחבלים.

עמית זך, אחיינה של עדינה, סיפר לאודי סגל וענת דוידוב ב-103FM על תחושותיו בעקבות המצב: "עדינה היא אדם מדהים. סעיד הוא אח של סבתא שלי. הם גרו בניר עוז. סעיד נרצח ועדינה נחטפה לרצועה מתוך הממ"ד. כשהחלו להתפרסם הדברים על הצלמים הזרים, התמונה שרואים, האישה עם החולצה האדומה על האופנוע, זו עדינה. היא בלי המשקפיים שלה, בלי התרופות שלה. יש צורך בתרופות. כל מידע שאתם יודעים זה מידע שאנחנו יודעים. חשכה מוחלטת".

על צעדת משפחות החטופים אתמול לעורר מודעות של החטופים (ג'), אמר: "אני לא חושב שנותר מה לעשות, כמה אפשר לשבת ולחכות שהם יחזרו? לא מתפקידנו להביא פתרון, אלא לדרוש מהמנהיגים שיחזירו את המשפחות שלנו בחזרה או לפחות שייתנו לנו תשובות. אנחנו לא יודעים כלום. אני לא מרגיש שאני מצליח להאמין לממשלה באופן כללי".

חמאס חטופים עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד