כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
סכום אגדי

הפרארי הכי יקרה אי פעם: כמה שילמו עבור מכונית ישנה ואדומה?

בית המכירות הפומביות אר אם סות'ביז מודיע על מכירתה של הפרארי העתיקה היקרה ביותר בהיסטוריית בית המכירות. בכמה נמכרה הפרארי האגדית? מחיר המכירה הוא 47 מיליון דולר, אבל לבית המכירות מגיעה עמלה בגובה 10%

הפרארי הכי יקרה אי פעם: כמה שילמו עבור מכונית ישנה ואדומה?
פרארי עתיקה צילום: אר אם סות'בי

כמה כסף הייתם מוכנים לשלם עבור מכונית ישנה אדומה? התשובה אצל רובנו היתה כנראה "אני צריך לבדוק כמה כסף יש לי כרגע בארנק" – אבל כאשר מדובר בפרארי עתיקה, המצב שונה: בית המכירות הפומביות אר אם סות'ביז מודיע על מכירתה של הפרארי העתיקה היקרה ביותר בהיסטוריית בית המכירות – וכנראה שגם הפרארי היקרה ביותר שנמכרה אי פעם במכירה פומבית.

לפי פרסומי בית המכירות, מדובר בפרארי 330 LM / 250 GTO סקאלייטי מודל 1962. במקרה המדובר, לשם סקאלייטי יש משמעות מיוחדת: פרארי 250 GTO, ראשי תיבות של "גראן טוריסימו אומולוגאטו" נחשבת בכל מקרה לאחת המכוניות היקרות ביותר בעולם, אבל למי שהזמין את המכונית הזאת לפני עשרות שנים זה לא הספיק: הפרארי קיבלה מרכב מיוחד בעבודת יד מתוצרת יצרן המרכבים האיטלקי "סקאלייטי" , מה שמעלה את ערכה והופך אותה לעוד יותר נדירה מ"סתם" פרארי 250 GTO שממנה בכל מקרה יש יחידות בודדות בעולם.

הפרארי הנדירה הייתה שייכת עד כה למישהו שכנראה יודע היטב מה זה לנסוע מהר: בעליה הקודם של המכונית הוא אספן רכב אמריקאי שייסד ביחד עם שותפיו את חברת "אסקורט" שמתמחה בייצור גלאי רדאר, אביזר שנהגים משתמשים בו כדי לאתר את מיקומן של ניידות משטרה שמצוידות במלכודות מהירות.
בכמה נמכרה הפרארי האגדית? תחזיקו חזק: מחיר המכירה הוא 47 מיליון דולר, אבל לבית המכירות מגיעה עמלה בגובה 10%, כך שהקונה המאושר שילם 51.7 מיליון דולר. אל חשש, כי בפעם הבאה שהפרארי הזו תצא למכירה – ערכה יעלה עוד יותר.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד