י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הדים רבים

הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א בברכה מיוחדת: "יזכה לראות ישועה בקרוב"

מגבית מיוחדת של 'קופת העיר' עבור 82 חתנים וכלות יתומים הנישאים בחודש כסלו ואין להם מאומה להוצאות החתונה • הדים רבים לברכתו המיוחדת של הגה"צ רבי אלימלך שליט"א על כל התורמים לכל הפחות 10 ש"ח לכל יתום

הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א בברכה מיוחדת: "יזכה לראות ישועה בקרוב"
הרב אלימלך בידרמן צילום: David Cohen/Flash90

"במה אשמים יתומים אלו, שקדמו להם מגביות עבור יתומים אחרים?!", שואלים בכאב רב רבני "קופת העיר", עם פתיחתה של מגבית ההצלה מיוחדת למען שמחתם של שמונים ושתים היתומים שמועד חתונתם חל בחודש כסלו, זאת לצד תגובות נרעשות בעולם היהודי ברחבי העולם, עם הישמע דבר הברכה המפורשת שנאמרה ל'קופת העיר' ע"י הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א בעבור הצורך לסייע ל-82 חתנים וכלות יתומים הנישאים בחודש כסלו, כאשר הוא מברך באופן נדיר "יזכה לראות ישועה בקרוב".

לתרומה ל-82 היתומים הקליקו כאן>>>

בדבריו המלאים אמר הגה"צ רבי אלימלך שליט"א: "הנני בבקשתי לתרום עבור המגבית שנערכת על ידי 'קופת העיר' עבור 82 יתומים סך 820 שקל, (10 שקל לכל יתום), וכל התורם 820 שקל עבור 82 היתומים הנישאים בחודש כסלו יזכה לראות ישועה בקרוב".

על פי הבירורים הקפדניים של 'קופת העיר' בקרב כל הערים והשכונות הארץ ישראל, הרי שקיים צורך דחוף לעזור ל-82 היתומים חסרי כל המתחתנים בחודש כסלו, ונדרשת עבורם השתדלות מיוחדת במיוחד, כדי לסייע בעדם לזכות לבנות את ביתם.

מתוך אחריות ודאגה ל-82 החתנים והכלות היתומים, השרויים במציאות כלכלית קשה, יוצאת מגבית החרום למענם ולסייע בעדם לזכות לבנות את ביתם. "קופת העיר" הקימה 82 קרנות עבור החתנים היתומים שמוקפים בחבילות של צרות ואין מי שיסייע להם לעמוד תחת החופה.

המגבית המתקיימת בתקופה זו לקראת ימי החנוכה, מחייבת יותר את כלל הציבור, להתאמץ ולהשבית את העצב והיגון, את המתח והחרדה שיש ל-82 החתנים והכלות, היתומים והיתומות, וכן לנצל את שעת הכושר לזכות באמירה מיוחדת ונדירה שכזו לזכות לראות ישועה בקרוב.

ב'קופת העיר' מדגישים את החשיבות הגדולה להתאמץ במגבית כללית זו אשר הסכומים הנתרמים אליה, מתחלקים בשווה בין כל היתומים והיתומות. ומאידך, מצבם הקשה של כל אחד ואחד מהם קשה מאוד, וכל אחד מהם סבל רבות בימי חייו, כך שחובה לסייע בעדו להצליח להקים בית נאמן ע"י סיוע בסיסי לכל הפחות.

הציבור מתבקש להזדרז בהשתתפות במגבית הכרחית זו, באשר חתונות היתומים מתקיימות כבר בימים אלו ממש, ובכך יצליחו לשמח אותם בעת עמדם לחופה, ולספק להם את צרכי החתונה המינימליים.

לתרומה ל-82 היתומים הקליקו כאן>>>

קופת העיר הרב אלימלך בידרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד