י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"לא נקבל הטפות ממנו"

נתניהו נגד ארדואן: "הוא הפציץ כפרים טורקיים, בתוך גבולות טורקיה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם נשיא ומנכ״ל הארגון Samaritan's Purse פרנקלין גרהאם, בקריה בתל אביב. נתניהו: “ארדואן בעצמו הפציץ כפרים טורקיים, בתוך גבולות טורקיה"

נתניהו נגד ארדואן: "הוא הפציץ כפרים טורקיים, בתוך גבולות טורקיה"
ראש הממשלה עם נשיא ומנכ"ל הארגון פרנקלין גרהאם צילום: קובי גדעון לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם נשיא ומנכ״ל הארגון Samaritan's Purse פרנקלין גרהאם, בקריה בתל אביב. ראש הממשלה נתניהו הודה לכומר האוונגליסטי גרהאם על שהגיע לביקור הזדהות בישראל.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "העובדה שאתה כאן, עומד עם ישראל, בישראל, חשובה מאוד ונותנת לנו הרבה חיזוק והרבה עידוד. עליי לומר שנראה שהעולם היום מפוצל לשני מחנות - אלה שתומכים בישראל ובמלחמתה הצודקת נגד הטרור של חמאס, ואלה שתומכים בטרור של חמאס".

נתניהו הוסיף: "אני חושב שאתה, עם כל המאמינים שהולכים אחריך מכל העולם, מבינים שישראל נלחמת מלחמה צודקת. היא נלחמת בהתאם לחוק הבינלאומי, ומנסה למנוע קורבנות אזרחיים ולעקור את הטרור. אני חושב שזו מלחמתנו המשותפת - מלחמת הציוויליזציה בברבריות.

עליי לומר שבניגוד אלינו, יש כוחות שתומכים בטרור. אחד מהם הוא נשיא טורקיה ארדואן. הוא קורא לישראל מדינת טרור אבל למעשה תומך במדינת הטרור חמאס. הוא בעצמו הפציץ כפרים טורקיים, בתוך גבולות טורקיה. אנחנו לא נסכים לקבל הטפות ממנו".

עוד אמר ראש הממשלה: "אנחנו עומדים יחד עם אלה שמצדדים בצדק ובאמת, כמו הכומר גרהאם, ידידנו הנוצרים הרבים ברחבי העולם ורבים נוספים. ראינו את זה אתמול בהפגנת תמיכה המונית בוושינגטון של מנהיגים יהודים, אך גם מנהיגים לא יהודים - מנהיגים בסנאט, מנהיגים בקונגרס. הם עומדים לצד ישראל, תומכים באמת ותומכים בצדק. אלה כוחות הציוויליזציה שבסופו של דבר ינצחו".

חמאס טורקיה מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד