ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
גילה הבנה ואמפטיה

משפחות החטופים נפגשו עם שגריר קטאר בגרמניה

לראשונה מפגש מצולם של נציג קטארי בכיר רשמי עם משפחות הילדים החטופים, המפגש התרחש במסגרת היוזמה הבינלאומית לשחרורם. השגריר הקטארי גילה הבנה ואמפטיה ואמר שהם פועלים רבות בעניין

משפחות החטופים נפגשו עם שגריר קטאר בגרמניה
מחבלי חמאס חוזרים לעזה עם חטופים צילום: פלאש 90

משפחות הילדים החטופים הגיעו לברלין ונפגשו עם השגריר הקטארי בגרמניה. בפגישה הציגו הקטארים את הצעדים שנקטו לטובת שחרור החטופים הישראלים בעזה. הפגישה הייתה באווירה טובה וחמה והשגריר הקטארי גילה הבנה ואמפטיה ואמר שהם פועלים רבות בעניין.

בפגישה השתתפו אביחי ברודץ, שאישתו ושלושת ילדיו נחטפו ביחד עם בת שבע יהלומי, שבנה איתן בן ה-12 נחטף, וגלעד קורן גולד, ששבעה מבני משפחתו נחטפו, בנו, אישתו, שני ילדיהם ושלושה בני משפחה.

זו הפגישה השלישית של נציגי משפחות הילדים עם נציג רשמי של קטאר במסגרת היוזמה הבינלאומית לשחרור הילדים החטופים, וקדמו לכך פגישות עם השגריר הקטארי בוושינגטון והשגריר הקטארי בלונדון. אך זו הפעם הראשונה שיש תיעוד רשמי לפגישה כזו.

מימין לשמאל: גלעד קורן גולד, יעל יהלומי, השגריר הקטארי בגרמניה השייח' עבדולה בין מוחמד בין סעוד אל תאני. אביחי בורדץ ובת שבע יהלומי: צילום היוזמה לשחרור הילדים החטופים

במהלך הפגישה הציגו הקטארים את הצעדים שנקטו לטובת שחרור החטופים הישראלים בעזה, ובפרט הילדים. הנציגים הקטארים הביעו צער על כך שילדים מוחזקים כשבויים בני ערובה בעזה במשך ימים רבים.

בסיום הפגישה הנציגים הקטאריים ביקשו למסור חיבוק חם ואוהב למשפחות הילדים החטופים. במהלך הפגישה הודגשה החשיבות של החזרת הילדים בהקדם האפשרי.

עובד יחזקאל, ממובילי היוזמה הבינלאומית לשחרור הילדים החטופים: מסר כי "היוזמה פועלת ליצירת תשתית בינלאומית רחבה לתמיכה בשחרור מיידי של הילדים. ילדים הם לא פוליטיקה והם לא חלק מעסקה".

"ילדים צריכים להיות בבית שלהם. אין ילדים חטופים בעולם. זהו תקדים שאם כלל העולם הנאור לא יגדע אותו באיבו, הוא יהיה סימן לפעולות נוספות כאלה של גורמים קיצוניים ברחבי העולם".



 

חמאס עזה גרמניה חטופים קטאר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד