י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
הכנסת הדלק לעזה

בכירים במערכת הביטחון נגד השרים: "מדברים מתוך בורות"

בכירים במערכת הביטחון השמיעו ביקורת נוקבת על שרי הממשלה שיצאו נגד הכנסת הדלק לעזה: "מתעסקים בפופוליזם ובכותרות ומדברים מתוך בורות"

בכירים במערכת הביטחון נגד השרים: "מדברים מתוך בורות"
כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

בכירים במערכת הביטחון תקפו בחריפות רבה את השרים שהביעו ביקורת לגבי הכנסת הדלק לעזה, ואמרו ל"חדשות 12": "הם מתעסקים בפופוליזם ובכותרות ומדברים מתוך בורות".

עוד הוסיפו: "לא 'העברנו דלק' אלא תדלקנו משאיות שמעבירות ציוד הומניטרי. איך מצפים שהן ייסעו? על אוויר? התדלוק של המשאיות בוצע תחת פיקוח הדוק שלנו".

נזכיר כי מוקדם יותר היום השרים בן גביר ורגב הביעו ביקורת על הכנסת הדלק לתידלוק המשאיות שמעבירות ציוד הומניטרי. בתוך כך שרים בקבינט טוענים גם הערב: "קבינט המלחמה צריך להסביר איך נכנס הלכה למעשה דלק כשאפילו ביקור של הצלב האדום אצל החטופים שלנו לא התבצע. איפה ה"הומניטרי תמורת הומניטרי?".

נזכיר כי היום ישראל איפשרה תדלוק של משאיות אונר"א במעבר רפיח - זאת כדי לאפשר את המשך הפעילות ההומניטארית של הארגון, ולראשונה מתחילת המלחמה.

בכיר אמריקני ציין כי ההסכמה שניתנה למהלך מצד ישראל היא תוצאה של מאמצים דיפלומטיים של ממשל ביידן. בימים האחרונים החל מלאי הדלק של אונר"א לאזול, מה שסיכן את פעילות הארגון בדרום הרצועה.

חמאס עזה דלק מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד