ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"פוליטיקה בשעת מלחמה"

לפיד: "צריך להחליף את נתניהו בזמן הלחימה"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא להחליף את ראש הממשלה ולהקים ממשלה חדשה תוך כדי הלחימה. רק אתמול אמר לפיד כי זה לא הזמן לדון הזה. הליכוד: "מצער ומביש שלפיד עושה פוליטיקה"

לפיד: "צריך להחליף את נתניהו בזמן הלחימה"
נתניהו ולפיד במליאת הכנסת צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא הערב (רביעי) להדיח את ראש הממשלה נתניהו ולהקים ממשלה חדשה בכנסת הנוכחית תוך כדי הלחימה אחרי שרק אתמול הצהיר כי אין לעשות זאת.

לפיד אמר: "צריך להחליף את ראש הממשלה בזמן הלחימה. הממשלה לא מתפקדת, אנחנו לא יכולים לנהל מלחמה ממושכת עם ראש ממשלה שהציבור לא מאמין לו. לא צריך בחירות עכשיו, צריך ראש ממשלה אחר מהליכוד. אנחנו מדברים עם חברי הליכוד ועם החרדים".

רק אמש אמר ראש האופוזיציה בריאיון לגלי צה"ל: "כולנו יודעים שיש משבר הנהגה, אבל זה לא יקרה עכשיו - אני לא בעד להיכנס לזה כשלוחמינו בעזה. חשבתי עוד לפני שהוא לא מתאים, אבל זה לא הזמן".

מהליכוד נמסר בתגובה: "מצער ומביש שלפיד עושה פוליטיקה בזמן מלחמה כשהוא מציע להדיח את ראש הממשלה שמוביל את המערכה ולהחליפו בממשלה שתקים מדינה פלסטינית ותאפשר לרשות הפלסטינית לשלוט בעזה".

מיש עתיד נמסר בתגובה לליכוד: "הליכוד פספס כנראה: לפיד הציע ממשלה בראשות הליכוד, עם ראש ממשלה מהליכוד שאינו נתניהו. ככה נתחיל את הריפוי הלאומי".

מלחמת חרבות ברזל יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד