כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
ראה את הזוועות

חבר הפרלמנט בכה בשידור חי: "רצחו הורים מול הילד ופתחו קולה זירו"

חבר הפרלמנט הצרפתי היהודי מאיר חביב, פגש עיתונאים ביציאה מהקרנת סרט הזוועות שביצעו מחבלי חמאס, והוצג לחברי הפרלמנט הצרפתי. "ראיתי ילד בן 10 שמתחנן "תהרגו אותי" הוא ראה איך רצחו את אביו ואימו

חבר הפרלמנט בכה בשידור חי: "רצחו הורים מול הילד ופתחו קולה זירו"
מאיר חביב בוכה בראיון צילום: צילום מסך

חבר הפרלמנט היהודי מאיר חביב צפה יחד עם חברי פרלמנט צרפתים נוספים בסרט הזוועות של הטבח שביצעו מחבלי חמאס. לאחר הצפייה הוא התראיין לתקשורת הצרפתית ולא הצליח לעצור את הדמעות.

"אני לא רוצה לתת להם את האפשרות לראות את הדמעות שלי. אבל זה העם שלי. זה האחים שלי. ילדים, נשים, הם כלבים. הם ברברים. עד מתי? יש רק מדינה יהודית אחת, אני לא מצליח, אני לא רוצה שהם יראו את הדמעות שלי" אמר.

חביב המשיך: "אני רוצה שהעולם יבין שישראל צריכה להגן על עצמה וחייבת לחסל את הברברים האלה. את החיות האלה שנהנים מזה שרצחו ילדים ונשים. ראיתי ילד בן 10 שמתחנן "תהרגו אותי!" הוא ראה איך רצחו את אביו ואימו והוא אמר להם "תהרגו אותי". בזמן הזה הם פותחים את המקרר ושותים קולה זירו".

אחת העיתונאיות שאלה אותו אם צריך להראות את התמונות האלה לכמה שיותר אנשים: "אני לא יודע. זה נורא קשה לצפייה. אני רוצה שהעולם יבין, המטרה היא לא מציצנות. אבל כשאני רואה כאן בפרלמנט שיש אנשים שמכחישים את מה שקרה, זה משגע אותי" אמר.

חמאס מאיר חביב צרפת מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד