י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"זה מה שגרם לי להתפטר"

ההתכתבות של השרה נגד נתניהו - נחשפת

עד לפני חודש גלית דיסטל אטבריאן נלחמה והגינה בחירוף נפש על שמו הטוב של יו"ר מפלגתו בנימין נתניהו. אולם כחודש לאחר שהתפטרה נחשפות התכתבויות עמה שבהן היא מודה שימי הממשלה ספורים ונתניהו הוא לא בדיוק המלאך שהעריכה בעבר

ההתכתבות של השרה נגד נתניהו - נחשפת
ראה"מ בנימין נתניהו צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

תחילת ההתפוררות? שרת ההסברה לשעבר, גלית דיסטל אטבריאן שהתפטרה לפני כחודש מהממשלה חושפת בהתכתבות פרטית את דעותיה האמיתיות על ראש מפלגתה ראש הממשלה בנימין נתניהו - "הוא לא המלאך שפעם הערכתי".

אור סיונוב שהתכתבה עם דיסטל אטבריאן היא שהחליטה לחשוף צילומי מסך מהוואטסאפ הפרטי שלה. "הימים של הממשלה הזאת ספורים, זה ברור לחלוטין", הודתה חברת הכנסת בשיחה הפרטית עם סיונוב. "את לא יודעת כמה הוא (נתניהו) שבר אותי, ואני סותמת את הפה במאמץ עליון כרגע כי ישראל נמצאת בסכנה של ממש".

עוד מוסיפה דיסטל אטבריאן באותה התכתבות פרטית: "הזעם על המפלצות שגדלו תחת הממשלה שלו בצפון ובדרום הוא מה ששבר אותי וגרם לי להתפטר".

עיתונאי 'הארץ' מיכאל האוזר טוב, מציין הלילה כי "גלית דיסטל אטבריאן אישרה בפניי שההתכתבות לא מזוייפת".

מדובר בהתכתבות ארוכה שמתפרסת על 18 צילומי מסך שבהן אותה סיונוב מטיחה בה ביקורת קשה על מעללי הממשלה כביכול ועל עצם חברותה בה. ודיסטל באופן די פלאי משיבה לה באריכות ובכנות מבלי לחשוש שדבריה יודלפו.

אור סיונוב כתבה הלילה ברשתות החברתיות: "התלבטתי ארוכות אם לפרסם את ההתכתבות הזו. איזו אווירת כנות מתעתעת שהרגישה מבוססת אמון או חברות כמעט עצרה בעדי. אבל אין כאן שום דבר אישי. גלית דיסטאל אטבריאן היא חלק ממכונת הרעל שמשמידה את החברה הישראלית - וזה כל מה שהיא".

לדבריה, "אני לא יודעת למה היא ענתה לי, אני יכולה רק לקוות שזו דרכה המשונה להכות על חטא. אולי פרסום הדברים יחזק את המאבק להדחת העבריין וסייעניו והקמת ממשלת חירום - עכשיו. החזרת החטופים הביתה - עכשיו", סיכמה.

דיסטל גם משבחת: "נתניהו היחיד שיכול לעמוד בלחץ המטורף בלי להתמוטט"

יצוין כי לצד אותם ציטוטים, כותבת שרת ההסברה לשעבר לחברתה אור סיונוב: "נתניהו חרוץ ומשימתי. בעשור של הליכוד, הפערים בין הפריפריה למרכז צומצמו". וגם, "הליכוד טוב בהרבה מכל ממשלות השמאל".

"לנתניהו יש אינטרס פוליטי עליון להביא לניצחון, לכן אני לא חוששת שיכניס שיקולים זרים", טוענת ח"כ דיסטל אטבריאן. "נתניהו היחיד שיכול לעמוד בלחץ המטורף בלי להתמוטט".

עוד לדבריה, "יש לו יכולות בינלאומיות שאין לאף אחד בשטח הפוליטי, וזה קריטי עכשיו". וגם "כל יוזמה להפיל אותו בעיצומה של המלחמה תחליש את ישראל בעיני האויב".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד