כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תוכנית ההגירה

צבי יחזקאלי מסביר: כך מאיימת ההצעה על חמאס

תוכנית ההגירה שפרסמו חברי הכנסת דנון ובן ברק ב'ווול סטריט ג'ורנל' מאיימת על חמאס. הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי הסביר במהדורה מדוע | וגם, "חמאס כשהוא קולט את התדר שלך שאתה בא להפוך שולחן ואתה לוחם על צדקת הדרך הוא בורח"

צבי יחזקאלי מסביר: כך מאיימת ההצעה על חמאס
צבי יחזקאלי צילום: צילום מסך ערוץ 13

הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי הסביר במהדורה המרכזית של 'חדשות 13' מדוע התוכנית להגירה מרצון של חברי הכנסת דני דנון מ'הליכוד' ושל רם בן ברק מ'יש עתיד' מאיימת על חמאס.

בנוסף, בראיון לרדיו 'גלי ישראל' הסביר יחזקאלי את הנרטיב של ארגון הטרור השולט בעזה: "חמאס כשהוא קולט את התדר שלך שאתה בא להפוך שולחן ואתה לוחם על צדקת הדרך הוא בורח. זה מה שקרה לנו מול האזרחים הגיבורים ביום הטבח וזה מה שקורה כרגע. הרוח הזו יכולה לנצח. חמאס לא ייכנע, הוא או יברח או ילחם עד הרגע האחרון. ולכן צריך לעבור ולמגר את כל התווך החמאסי".

יחזקאלי הוסיף והסביר: "הם מסתכלים על התנועה וזה עדיין לא השלב שהם יכולים לעשות משהו מול חמאס כי הם לא יודעים איך זה ייגמר. בנוסף לא מדובר באנשים פרטיים שמחליטים, זה חמולות שהולכים רק אחרי ראש החמולה".

מאז תחילת הלחימה הפרשן יוצר סרטונים בערבית שחורכים את הרשת. בראיון הרדיופוני הסביר צבי יחזקאלי: "ברגע שראיתי שאין מי שמדבר לעזתים, הקלטתי סרטון בו סיפרתי להם איך ההנהגה שלהם עושה שופינג בקטאר ואתם אחרי מה שעשיתם לנו בעוטף נגמר הסיפור שלכם. הפכנו את השולחן, 'יהודים רחמנים' זה כבר סיפור של ההיסטוריה".

צבי יחזקאלי צביקה יחזקאלי חמאס מלחמת חרבות ברזל עזה דני דנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד