כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אתם לא לבד

בשורה לעסקים ועצמאיים: נפתח חמ"ל הלוואות לתקופת המלחמה

בזמני משבר פותחת המדינה מסלולי הלוואה מהירים לקרנות מדינה במיוחד לעצמאיים • צוות הפיננסים של מני גרופ פתח בימים האחרונים חמ"ל של ממש לסייע במהירות האפשרית לכל העצמאיים ובעלי העסקים שצריכים סיוע בהגשת הבקשה לוועדות האשראי

בשורה לעסקים ועצמאיים: נפתח חמ"ל הלוואות לתקופת המלחמה
הלוואות לעסקים צילום: Chaim Goldberg/Flash90

התזרים נפגע ? ההחזרים לוחצים, אתם לא לבד.

מלחמת חרבות ברזל שנכפתה עלינו פוגעת לכולנו בנפש ולרבים גם בכיס.

הפגיעה בכלכלה עלולה להפוך לכדור שלג שיביא לקריסת עסקים רבים.

כשצריך מומחים שיזרזו את התהליך, הצוות הפיננסי של 'מני גרופ' נכנס לפעולה.

המדינה מבינה את החשיבות הגדולה בשמירת תפקודם הפעיל של  העסקים בישראל

בזמני משבר פותחת המדינה מסלולי הלוואה מהירים לקרנות מדינה במיוחד לעצמאיים

אם בימים כתיקונם התהליך ארוך ומסורבל. מחייב הגשה של תוכנית עסקית . בחינת צפי הכנסות והתבססות על נתוני עבר של העסק העצמאי כעת ההליך נכנס למסלול מהיר והמדינה מייעלת ומקדמת את דיוני האשראי בקצב מהיר ולפנים משורת הדין.

ראשונים יטופלו עסקים מאזורי המלחמה בדרום הארץ ובגזרה הצפונית וכמובן בעלי עסקים  שנפגעו ישירות ממצב המלחמה או שחלילה בעל העסק או משפחתו נפצעו או חוו מקרה מוות במשפחה.

לצוות הפיננסי של מני גרופ ניסיון עשיר עם הלוואות מדינה עוד מתקופת הקורונה, הניסיון והיכולת לקדם תהליכים עבור העצמאים הפונים אלינו הפכו מהירים ויעילים לעצמאים שפנו אלינו ומשמשים עבור רבים קרש הצלה בתקופה קשה זו

חשוב לציין שעוסק מורשה יכול לקבל הלוואה מקרנות המדינה בגובה של עד 500.000 ₪ או עד 8%  מהמחזור בתנאים נוחים ובפריסה של 60 תשלומים ואף גרייס של 12 חודשים.

הלוואה בקרנות המדינה נועדו לסייע לעסקים בתקופות משבר – המטרה לעודד את המשך ההתנהלות השוטפת והתקינה של העסק גם בתקופה קשה זו.

צוות הפיננסים של מני גרופ פתח בימים האחרונים חמ"ל של ממש לסייע במהירות האפשרית לכל העצמאיים ובעלי העסקים שצריכים סיוע בהגשת הבקשה לוועדות האשראי.

מנהל המחלקה רועי אוחנה מאמין שרוב הבקשות יאושרו. "הניסיון שלנו וההיכרות ארוכת השנים עם נציגי וועדות המימון יוכלו לסייע לבעלי העסקים שיפנו אלינו". חשוב לציין כי גם עסקים שבקשתם לא תאושר על ידי וועדת האשראי יוכלו להתייעץ עימנו ולבחון מימון חיצוני נוסף לסיוע לעסקים בימים אילו.

"המשימה היא להמשיך להניע יחד אתכם את הכלכלה ואת העסקים למען עתיד כולנו".

מלחמה הלוואות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד