א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הותקפו בגלל דתן

בשל אנטישמיות: סטודנטיות יהודיות תבעו את האוניברסיטה

אוניברסיטת ניו יורק נתבעה על ידי שלוש סטודנטיות יהודיות על כך שלא הגנה עליהן מפני אנטישמיות. התביעה טוענת כי הייתה "עלייה מתמדת בהתקפות אנטישמיות בתוככי האוניברסיטה"

בשל אנטישמיות: סטודנטיות יהודיות תבעו את האוניברסיטה
אגרוף. אילוסטרציה צילום: unsplash

שלוש סטודנטיות יהודיות, בלה אינגבר, סברינה מסלאבי וסול טאוויל, הגישו תביעה נגד אוניברסיטת ניו יורק בטענה שהאוניברסיטה לא הגנה עליהן משנאת אנטישמיות, כך דיווחה רשת ABC בתביעה נטען שהאנטישמיות החמירה מאז תחילת מלחמת ישראל-חמאס ב-7 באוקטובר.

השלוש הגישו את התביעה ביום שלישי בבית המשפט הפדרלי במנהטן. "נוצרה סביבה חינוכית עוינת שהביאה למצב שהשלושה כולל סטודנטים יהודים אחרים היו ממוקדים עם מעשי שנאה, אפליה, הטרדה והפחדה תוך הפרה של חוק זכויות האזרח משנת 1964".

התביעה טוענת עוד כי הייתה "עלייה מתמדת בהתקפות אנטישמיות בקמפוס, במהלך 10 השנים האחרונות האוניברסיטה לא הצליחה לאכוף את המדיניות שלה כדי להגן על סטודנטים יהודים".

הסטודנטיות טעונות כי התעלמו מהתלונות שלהן מאז פיגועי הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר.

ג'ון בקמן, דובר האוניברסיטה, אמר כי האוניברסיטה עשתה הרבה כדי להילחם באנטישמיות: "אנו מתייחסים ברצינות רבה לנושאים של אנטישמיות וכל צורה אחרת של שנאה, ואנו מחויבים להגן על הקהילה שלנו ולספק סביבה שבה כל הסטודנטים יכולים לחיות וללמוד בשלום. אוניברסיטת ניו יורק הייתה בין האוניברסיטאות הראשונות בארה"ב שפרסמו בפומבי גינוי של מתקפת הטרור של חמאס על ישראל".

 

ניו יורק אנטישמיות ארצות הברית תקיפה אנטישמית אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד