י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

40 יום למלחמה: החמ"ל של זייברט למפוני הדרום פועל במלוא הקצב

עשרות מתנדבים, אלפי ארוחות שמשוגרות מדי יום יחד עם אש"ל חב"ד למאות נקודות בעיר בני ברק בהן מתארחות משפחות מאופקים, נתיבות ועוד • מ"מ ראה"ע חנוך זייברט וסגנו יהושע מנדל הגיעו לסיור בשטח • צפו בתיעוד

40 יום למלחמה: החמ"ל של זייברט למפוני הדרום פועל במלוא הקצב
חמ"ל חלוקת האוכל בב"ב צילום: באדיבות המצלם

לא כל תושבי הדרום שהתפנו מבתיהם בעקבות המלחמה זכאים לפיצויים וסיוע ממשלתי. כך למשל תושבי אופקים ונתיבות שמוצאים עצמן מזה 40 יום רחוקים מהבית וזקוקים למעטפת שתסייע להם בשהותם בעיר בני ברק.

מי שהרים את הכפפה הוא מ"מ ראה"ע חנוך זייברט שהוביל קו שחייבים לתת להם את כל הנדרש וגייס לשם כך מערכת מתנדבים שעובדת כמו מכונה משומנת בלי להתעייף ובלי לעצור. בארוחות, באירועי הפגה ופעילויות לילדים ושלל תחומי סיוע נוספים.

ביום ה-40 למלחמה הגיע זייברט עם סגנו יהושע מנדל האחראי על השירותים החברתיים ובדקו את ההיערכות הלוגיסטית של מערך ההסעדה. בדבריו שיבח את כולל חב"ד וקרן לתת גב של משפחת לבייב הנכבדה, ש"בזכותם אנו מחלקים גם היום אלפי מנות צהריים חמות, טעימות וטריות למשפחות מפוני הדרום המתארחות בעירנו בני-ברק".

הוא הוסיף: "זוהי הזדמנות בעבורי להודות לגופים הנכבדים העומדים מאחורי המיזם, לאגף לשירותים חברתיים בראשותו של סגן ראש העירר יהושע מנדל ולצוות הלשכה שמתפעל את המערך באדיבות ומתוך אכפתיות, כולנו משפחה אחת גדולה".

מלחמת חרבות ברזל חנוך זייברט בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד