י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
מאשים את היהודים

אילון מאסק הביע תמיכה בציוץ אנטישמי

המיליארדר אילון מאסק הגיב לציוץ בו הופצה קונספירציה אנטישמית לפיה "קהילות יהודיות מקדמים שנאה נגד לבנים", וכתב: "אמרת את האמת"

אילון מאסק הביע תמיכה בציוץ אנטישמי
אילון מאסק צילום: צילום מסך

המיליארדר אילון מאסק הביע ב-X הסכמה עם תיאוריית קונספירציה המאשימה את היהודים בהפצת שנאה נגד לבנים.

מאסק הגיב לציוץ בו נכתב כי "קהילות יהודיות מקדמות בדיוק את השנאה הדיאלקטית הזאת נגד אנשים לבנים שהם טוענים שמופנית כלפיהם. לא מעניין אותי איך קהילות יהודיות מערביות מבינות עכשיו איך עכשיו המונים של מיעוטים שלא כל כך אוהבים אותן מציפות את המדינה". בתגובה כתב מאסק: "אמרת את האמת".

מאסק הוסיף ותקף את הליגה נגד השמצה, ארגון הנלחם באנטישמיות, על כך שהיא "תוקפת שלא בצדק את רוב המערב, למרות שרוב המערב תומך בעם היהודי ובישראל".

עוד הוסיף: "הסיבה לכך היא שהם לא יכולים, לפי העקרונות שלהם, למתוח ביקורת על קבוצות המיעוט שהן האיום העיקרי שלהם. זה לא בסדר וצריך להפסיק", כתב.

לפני כשלושה שבועות כתב מאסק על רקע המלחמה בין ישראל לחמאס בעזה, והמלחמה הרוסית המתמשכת באוקראינה כי הן מגדילות את האפשרות למלחמת עולם שלישית.

מאסק אמר בפלטפורמת הרשת החברתית שלו X: "אנחנו צריכים להגיע לשלום באוקראינה, ואני חושב שאנחנו צריכים להחזיר את היחסים הנורמליים עם רוסיה".

הוא הוסיף, "מלחמת העולם השלישית היא סכנה ציוויליזציונית שממנה אנחנו עלולים לא להתאושש, אז אנחנו צריכים לתת עדיפות להימנעות ממלחמת העולם השלישית, וזה מה שחשוב בעצם".

אנטישמיות אילון מאסק ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד