ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
מגבה את נתניהו

לוין נגד לפיד: "קריאתו להחליף את ראה"מ - חוסר הבנה מוחלט"

שר המשפטים יריב לוין תקף את ראש האופוזיציה יאיר לפיד שקרא להחליף את ראש הממשלה ואמר כי מדובר בחוסר הבנה מוחלט שלו. "אני מגבה את ראש הממשלה ואת קבינט ניהול המלחמה", כתב

לוין נגד לפיד: "קריאתו להחליף את ראה"מ - חוסר הבנה מוחלט"
בנימין נתניהו ויריב לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר המשפטים, יריב לוין, מגבה הערב (חמישי) את ראש הממשלה נתניהו אחרי שראש האופוזיציה קרא להדיח אותו ולהקים ממשלה חלופית. לוין כתב: "בימים אלה, בהם נדרשת אחדות בעם, בוחר יאיר לפיד לעסוק בפוליטיקה קטנה. קריאתו להחליף את ראש הממשלה בעיצומה של מלחמה, מעידה על חוסר הבנה מוחלט של מה שנדרש בימים אלה, וקריאתו להעביר את רצועת עזה לשליטת אבו מאזן, מעידה על חוסר הבנה מוחלט של מה שיידרש עם תום המלחמה".

שר המשפטים הוסיף: "אני מגבה את ראש הממשלה, את קבינט ניהול המלחמה, את הרמטכ״ל וראשי מערכת הביטחון ואת כל חיילי צה״ל שפועלים להגנת מדינת ישראל בימים אלה".

כזכור, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, קרא אמש להדיח את ראש הממשלה נתניהו ולהקים ממשלה חדשה בכנסת הנוכחית תוך כדי הלחימה אחרי שרק אתמול הצהיר כי אין לעשות זאת.

לפיד אמר: "צריך להחליף את ראש הממשלה בזמן הלחימה. הממשלה לא מתפקדת, אנחנו לא יכולים לנהל מלחמה ממושכת עם ראש ממשלה שהציבור לא מאמין לו. לא צריך בחירות עכשיו, צריך ראש ממשלה אחר מהליכוד. אנחנו מדברים עם חברי הליכוד ועם החרדים".

רק השבוע אמר ראש האופוזיציה בריאיון לגלי צה"ל: "כולנו יודעים שיש משבר הנהגה, אבל זה לא יקרה עכשיו - אני לא בעד להיכנס לזה כשלוחמינו בעזה. חשבתי עוד לפני שהוא לא מתאים, אבל זה לא הזמן".

מהליכוד נמסר בתגובה: "מצער ומביש שלפיד עושה פוליטיקה בזמן מלחמה כשהוא מציע להדיח את ראש הממשלה שמוביל את המערכה ולהחליפו בממשלה שתקים מדינה פלסטינית ותאפשר לרשות הפלסטינית לשלוט בעזה".

מיש עתיד נמסר בתגובה לליכוד: "הליכוד פספס כנראה: לפיד הציע ממשלה בראשות הליכוד, עם ראש ממשלה מהליכוד שאינו נתניהו. ככה נתחיל את הריפוי הלאומי".

מלחמת חרבות ברזל יריב לוין בנימין נתניהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד