כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לקראת חתונת בן הזקונים

האדמו"ר הגרי"מ: מי שיבוא לחתונה מחו"ל יחזור בלי פגע

לקראת שמחת נישואי בן זקוניו של האדמו"ר רבי יצחק מאיר מורגנשטרן מ'תורת חכם' בשבוע הבא חששו החסידים להגיע מחו"ל. בנו של האדמו"ר כתב מכתב לאחר ששאל את אביו. התשובה המלאה בפנים

האדמו"ר הגרי"מ: מי שיבוא לחתונה מחו"ל יחזור בלי פגע
שמחת האירוסין בתורת חכם - אשלג צילום: שוקי לרר

שמחת בית תורת חכם - אשלג: ביום שלישי הקרוב תתקיים שמחת החתונה לבנו הצעיר של האדמו"ר רבי יצחק מאיר מורגנשטרן מ'תורת חכם' החתן יעקב מנחם, עם הכלה בתו של האדמו"ר מאשלג.

מדובר בשמחת חתונה גדולה שתתקיים במרכז האירועים 'אווניו' שבקרית שדה התעופה בלוד בהשתתפות המונים שיגיעו מהארץ ומהעולם, מדובר בבן השני של האדמו"ר הגרי"מ שהינו גם בן הזקונים.

בעקבות כך שרבים מחסידיו של האדמו"ר מתורת חכם בחו"ל חששו מלבוא לחתונה בארץ בגלל המלחמה כתב בנו רבי ישראל מורגנשטרן מכתב לאחר ששאל את אביו.  

במכתבו כותב הבן: "והנה ידוע לכלנו מצב השורר בארה"ק ה"י במהרה, וזה גורם לכ"א ובפרט לבני חו"ל, בלבולים שונים ומשונים, והשאלה שכל אחד שואל לעצמו, הוא אם לבוא לארה"ק, להשתתף בשמחתו של רבינו אאמו"ר שליט"א, ולהיות מאלו שזוכים לקבל אפי שכינתא בסעודתא דצדיקיא, או להיות מאלו שאומרים, שב ואל תעשה עדיף. הנה לקחתי הורמנא ורשותא, ושאלתי את פני הקודש, וכידוע שרבינו אאמו"ר שליט"א אינו מתערב לפסוק בעני נים אלו במשך כל התקופה".

"אבל זאת למודעי שכ"ק רבינו הגה"ק אאמו"ר שליט"א, בירך ושנה ושילש ואמר, שכל מי שיבוא להשתתף בשמחתו, יבוא לחיים טובים ושלום, ויחזור לביתו לחיים טובים ולשמחה ולשלום, בלי שום פגע ומכשול ובלי שום צער ועגמ"נ, ואדרבה יש ענין גדול של ריבוי אבנים כידוע הענין מרבינו הקדוש זי"ע ל(רבי נחמן מברסלב) ובכח הרבים ובפרט תלמידים הקרויים בנים, נזכה להמשיך כל השפעות טובות וכל הישועות בכל ההצטרכיות לכל אחד ואחד, ויזכה כ"א לחזור לביתו מלא וגדוש עם כל הישועות ורפואות בכל הצטרכיותיו, וכידוע מהרה"ק מראפשיץ זי"ע, שכל מי שמשתתף בשמחת רבו, נשפעים עליו אורות ואוצרות ברוחני' ובגשמי', והם עצמם נקראים בעלי השמחה".

את מכתבו מסיים "ויקויים על כל המשתתפים המימרא מהרה"ק מווארקא זי"ע, שמשמחת בית צדיקים הולכים עם חביות מלאים של כל הישועות בכל ההצטרכיות, ובמהרה דידן נזכה לאור חדש על ציון תאיר בביאת גואל צדק ברחמים גדולים אמן".

השבת תתקיים העלייה לתורה, כל התפילות והטישים יתקיימו באולם שע"י ת"ת חסידי בעלזא ברחוב תכלת מרדכי 9 ירושלים שמחת הפארשפיל תתקיים במוצ"ש בשעה 21:00. 

הרב יצחק מאיר מורגנשטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד