א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
להבטיח שהמסר יהדהד

שלט חוצות של ישראלים שנחטפו הוצב מול הניו יורק טיימס

שלט חוצות חדש הוצב מול בניין משרדי העיתון הניו יורק טיימס עם תמונות שני בני ערובה ישראלים שנחטפו לעזה. על שלט החוצות מופיעה תמונה של שני ילדים קטנים שנחטפו. "מדוע הניו יורק טיימס מלבין את שנאת היהודים הזו?"

שלט חוצות של ישראלים שנחטפו הוצב מול הניו יורק טיימס
שלט החוצות צילום: CAMARA COMMITTEE FOR ACCURACY IN MIDDLE EAST

ארגון מעקב אחרי התקשורת בנוגע לדיווחים במזרח התיכון (CAMERA), הציב שלט חוצות מול משרד הניו יורק טיימס כתזכורת לילדים שנחטפו לאחר פיגועי הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר על ישראל.

על שלט החוצות, שכותרתו "חטופים", מופיעה תמונה של רז בן החמש ואביב אשר, בן השלוש שנחטפו בעת ביקור אצל סבתם ליד גבול עזה בישראל.

"אנטישמים הורסים פוסטרים של בני ערובה", הכריז השלט "מדוע הניו יורק טיימס מלבין את שנאת היהודים הזו?" נכתב.

"תקוותנו היא שעיתונאים ועורכים ב"ניו יורק טיימס" יראו את שלט החוצות הזה ויעשו קצת חשבון נפש לגבי הדיווח המוטה והלא מדויק שלהם על העם היהודי והמדינה היהודית", אמרה מנכ"לית CAMERA אנדריאה לוין בהצהרה.

ארגון המעקב CAMERA פנה לטיימס לאחר שהעיתון פרסם דיווח ב-31 באוקטובר שכותרתו "כיצד פוסטרים של ישראלים חטופים הציתו סופת אש על מדרכות אמריקאיות", כמה סרטונים הפכו לוויראליים של אזרחים הורסים תמונות של ישראלים חטופים. הארגון התלונן על הדה לגטימציה שהעיתון עושה לחטופים.

"האופן שבו הניו יורק טיימס ממסגר את הנושא יש בו כדי להצדיק את ונדליזם הפוסטרים, שלעתים קרובות מלווה בהתלכדות של שנאה נגד ישראל. מה שאנו רואים מהניו יורק טיימס, הוא מאמץ לתת לוונדלים תמיכה כאילו היו לוחמי חופש", אמר חוקר בכיר בארגון.

ארגון CAMERA טוען כי "ההודעה של הניו יורק טיימס, למעשה, מעודדת השחתות פוסטרים" אמרה מנכ"לית CAMERA, אנדריאה לוין.

במקרה, ניתן לראות שתי כרזות בני ערובה מושחתות במעבר חציה ליד שלט החוצות, המדגישות בצורה נוקבת את אמיתות המסר של השלט.

"כעת אנו עומדים בפני אתגר מכריע - להבטיח שהמסר החזק הזה ימשיך להדהד בציבור, וחשוב מכך, אצל העיתונאים והעורכים בניו יורק טיימס. לשלט החוצות יש פוטנציאל להגיע לכ-100,000 אנשים מדי יום, מה שהופך אותו לכלי חיוני במאמצים שלנו להתמודד עם סיקור מוטה" נמסר מהארגון.

 

 

ניו יורק ארצות הברית חטופים אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד