כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
תזכה לקבר ישראל

גופתה של חללת צה"ל שנרצחה בידי חמאס - אותרה סמוך לשיפא

אחרי שמשפחתה עודכנה השבוע כי איננה בין החיים, כוח צה"ל איתר ביממה האחרונה את גופתה של חללת צה"ל נועה מרציאנו הי"ד שנחטפה ונרצחה בידי מחבלי חמאס | הלוויתה בשעה 12:00

גופתה של חללת צה"ל שנרצחה בידי חמאס - אותרה סמוך לשיפא
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

גופתה של חללת צה"ל, רב"ט נועה מרציאנו הי"ד, חולצה על ידי כוח צה"ל מגדוד 603 מצוות קרב חטיבתי 7, ממבנה בסמוך לבית החולים שיפאא׳ ברצועת עזה לשטח מדינת ישראל.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו אמש (חמישי), נציגי צה"ל למשפחתה של רב"ט נועה מרציאנו הי"ד, חללת צה"ל שנחטפה בידי ארגון טרור, על כך שגופתה חולצה והוחזרה לשטח מדינת ישראל.

מידע מודיעיני ממוקד של שב"כ, הכווין את כוחות צה"ל למיקומה המדויק של גופתה, אשר אפשר את חילוצה על ידי כוח צה"ל והבאתה לקבורה בישראל.

מצה"ל נמסר: "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה. המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא איתור הנעדרים והשבת החטופים הביתה. צה״ל פועל באופן צמוד ובתיאום מלא עם הגופים הלאומיים והביטחוניים הרלוונטיים לצורך עמידה במשימות אלה, ולא נרפה עד להשלמתן".

נועה בת ה-19 בהירצחה שירתה כתצפיתנית לאחר שהתגייסה בחודש אפריל. היא נחטפה בידי מחבלי חמאס לעזה בבוקר חג שמחת תורה ושם נרצחה.

הלוויתה תתקיים היום בשעה 12:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין במודיעין.

ה' יקום דמה ויהי זכרה ברוך.

מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד