י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
הפילוג בין משפחות החטופים

האב שבנו נחטף לעזה תוקף בחריפות את העסקה המסתמנת

ראש מועצת קרית ארבע, אליהו ליבמן שבנו נחטף לעזה תוקף בחריפות את העסקה המסתמנת בין ישראל לחמאס וקורא: "להגביר את הלחץ ההתקפי, לא לכניעה לטרור"

האב שבנו נחטף לעזה תוקף בחריפות את העסקה המסתמנת
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: אדי ישראל, פלאש 90

אליהו ליבמן, ראש מועצת קרית ארבע, מתנגד לעסקת החטופים המסתמנת מול חמאס ואומר: "אחרי מה שקרה כאן בשמחה תורה, עם ישראל חייב לנצח מתוך אחריות לכל עתיד עם ישראל. מתוך הניצחון הזה אפשר לעשות פעולות התקפיות ולחץ כדי להשיב את החטופים הביתה. לאור לקחי העבר אסור שחלילה יהיו מחירים של דם יהודי שיישפך ומתן פרס ועידוד לטרור". את הדברים אמר בראיון לרדיו 'גלי ישראל'.

לשאלת המראיין גיא בוסי, האם מתנהל על זה דיון בתוך משפחות החטופים? השיב ליבמן: "קודם כל תדעו, מתוך 240 משפחות החטופים יש מספר משפחות שהצליחו בהנדסת תודעה ובמיליוני דולרים במימון גורמים שמימנו גם את ההפגנות בקפלן וכל שונאי נתניהו - ליצור מצב שהם הדומיננטיים והם אלו שכביכול מייצגים את המשפחות. מעולם לא ראינו רשימה שמית בעד עסקה כזו או אחרת של יותר ממספר משפחות בודדות. הם מייצרים מצג שווא שהם מייצגים את כל המשפחות".

גם המגיש הנוסף איתמר פליישמן תהה: "יש שיח בין המשפחות על כך?".

ליבמן השיב כי "יש שיח וכל משפחה זה עולם ומלואו. אנחנו מבינים גם כל משפחה שמבחינתה רוצה לעשות הכל בשביל היקיר שלהם. גם אנחנו שרוצים שזה יקרה בהכרעה צבאית ולא בכניעה לטרור, יש כאן משהו בלתי נתפס שאחרי ארבעים יום שהבן שלנו וכל החטופים שם עדיין לא הורדנו את החמאס על הברכיים. היינו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיבים ומוסריים בזה שלא ניתן להם רגע של הפסקת אש או טיפת דלק".

חמאס אליהו ליבמן עסקת חילופי שבויים חטופים מלחמת חרבות ברזל רדיו גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד