ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
המיליארדר משנה כיוון

מאסק: הקריאה האנטישמית תוביל להשעיה מהפלטפורמה

בעלי X (טוויטר) אילון מאסק מודיע כי צייצן שישתף את הקריאה 'פלסטין מהנהר עד לים' יחסם, זאת אחרי שמספר מפרסמים משמעותיים בטוויטר השעו את הפרסום בעקבות ציוצים אנטישמים של מאסק עצמו

סמל טוויטר X
סמל טוויטר X צילום: אילון מאסק טוויטר

אחרי ששורת חברות משמעותית הודיעו כי יפסיקו את הפרסום ברשת החברתית X בעקבות פוסטים אנטישמים של הבעלים אילון מאסק, הודיע המיליארדר כי הקריאה 'פלסטין מהנהר עד לים' תוביל להשעיית החשבון.

מאסק כתב: "דה-קולוניזציה, מהנהר לים ולשון הרע דומים מרמזים בהכרח על רצח עם. קריאות ברורות לאלימות קיצונית נוגדות את תנאי השירות שלנו ויגרמו להשעיה".

בשבוע שעבר הביע המיליארדר אילון מאסק ב-X הסכמה עם תיאוריית קונספירציה המאשימה את היהודים בהפצת שנאה נגד לבנים.

מאסק הגיב לציוץ בו נכתב כי "קהילות יהודיות מקדמות בדיוק את השנאה הדיאלקטית הזאת נגד אנשים לבנים שהם טוענים שמופנית כלפיהם. לא מעניין אותי איך קהילות יהודיות מערביות מבינות עכשיו איך עכשיו המונים של מיעוטים שלא כל כך אוהבים אותן מציפות את המדינה". בתגובה כתב מאסק: "אמרת את האמת".

מאסק הוסיף ותקף את הליגה נגד השמצה, ארגון הנלחם באנטישמיות, על כך שהיא "תוקפת שלא בצדק את רוב המערב, למרות שרוב המערב תומך בעם היהודי ובישראל".

עוד הוסיף: "הסיבה לכך היא שהם לא יכולים, לפי העקרונות שלהם, למתוח ביקורת על קבוצות המיעוט שהן האיום העיקרי שלהם. זה לא בסדר וצריך להפסיק", כתב.

אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל אילון מאסק טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד