כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מה חדש בתחום מצלמות אבטחה לבית?

זה לא סוד  שבעקבות החיים המודרניים והמתקדמים שבהם אנו חיים כיום, נשקפות סכנות רבות יותר מפעם. החיים המודרניים והמתקדמים מביאים איתם גם התפתחויות טכנולוגיות חסרות תקדים המעניקות פתרונות מרשימים לביטחון שלנו.  מצלמות אבטחה הן דוגמא מעולה לכך וכיום ישנן מצלמות אבטחה לבית בעלויות טכנולוגיות מרשימות המסוגלות לשמור על הביטחון שלנו באופן האפקטיבי ביותר

מה חדש בתחום מצלמות אבטחה לבית?
מצלמות אבטחה צילום: Freepik

בעקבות השינויים חשוב שתדעו את כל מה שחדש בתחום מצלמות האבטחה לבית.

שנתחיל?

הטכנולוגיות ממריאות והמחירים יורדים

אם בעבר מצלמות אבטחה לבית נחשבו כדבר יקר מאוד שאפשר לראות רק בבתי העשירון העליון, הרי שכיום ישנו שינוי אדיר בתחום, הכולל שיפור הטכנולוגיה וירידה במחירי המצלמות. ישנן מצלמות בעלויות טכנולוגיות מרשימות במחירים המתאימים לכל כיס והסיבה לכך היא הזמינות והקדמה. הטכנולוגיות כוללות אפשרות צילום בלילה, שליטה מרחוק באמצעות הטלפון, יכולת זיהוי פנים, חיישני תנועה, תקשורת דו כיוונית והרשימה עוד ארוכה. חשוב לדעת שבעקבות כך, גם התקנת מצלמות אבטחה   זהו נושא פחות מורכב מבעבר וכיום ישנן חברות המציעות שירותי התקנה במחירים משתלמים.

שילוב של מערכות חכמות במצלמת האבטחה שלכם

כיום ישנן מצלמות אבטחה לבית המשתלבות עם המערכות של בית חכם ובכך מעניקות הגנה מקסימלית. מצלמות האבטחה האלו משתלבות עם המנעול החכם ועם פעמון הדלת החכם ובכך מעלות את הסיכוי להגנה מלאה. כמובן שבזכות האפליקציות והתכונות החכמות שיש למצלמות האבטחה הביתיות הן יכולות גם להתריע בזמן אמת במקרה של זיהוי תנועה חשודה. ואם כל זה לא מספיק אז כדאי שתדעו שהיכולות שלהן כל כך מתקדמות שהן יכולות להבדיל בין תנועה של חיית המחמד שלכם לבין תנועה של אדם הנמצא בדירה.

המעבר לענן

כשאנו שומעים את המילה ענן אנו לא מתרגשים ממנה במיוחד והמעבר לענן נחשב כבר לטבעי. אולם כדאי לדעת שזהו שינוי משמעותי מאוד המתבטא בכמה אופנים -  בעבר, כל מי שהיה מעוניין להתקין מצלמת אבטחה לבית, היה חייב לרכוש ציוד יקר על מנת לשמור את סרטי הוידאו ולראות אותם בעת הצורך, מה שהשפיע מאוד על עלויות התקנת מצלמות אבטחה שדרשו חיווט מורכב. המעבר לענן מעניק את האפשרות לגשת לווידאו מכל מקום ולדעת מה קורה בביתכם בכל עת, גם כשאתם בחו"ל.  בנוסף, בעבר נעשה שימוש בכרטיס זיכרון על מנת לשמור את סרטי הוידאו, מה שאפשר לגנב פשוט לגנוב את המצלמה עם הזיכרון. 

בואו להגן על הבית שלכם מכל פינה

החלטתם שאתם רוצים מצלמות אבטחה לבית? מעולה! אבל זה לא הכל! חשוב שתדעו לבחור את החברה הטובה ביותר שתעניק לכם שירותי התקנה ואבטחה מתקדמים ואיכותיים.  צוות 3 היא חברה המתמחה בהתקנת כל סוגי מערכות האזעקה ומצלמות האבטחה המתקדמות ביותר ומעניקה מוקד אבטחה משוכלל ויעיל במיוחד עם זמן ממוצע של פחות משניה במענה טלפוני!

 

 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד