כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אכזריות חסרת מעצורים

הערכה בישראל: כך נרצחה יהודית וייס הי"ד

במערכת הביטחון מעריכים כי וייס הי"ד נרצחה ע"י המחבלים שנמלטו מהמקום בו הוחזקה עם הגעת כוחות צה"ל. גופתה אותרה ליד בית החולים שיפא בעזה והוחזרה לישראל בשבוע שעבר

הערכה בישראל: כך נרצחה יהודית וייס הי"ד
מחבלי חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

במערכת הביטחון מעריכים כי יהודית וייס, שמתה בשבי חמאס, נרצחה בידי חוטפיה כשנמלטו מצה"ל. גופתה של וייס, בת 64 מבארי, אותרה ליד בית החולים שיפא בעזה והוחזרה לישראל בשבוע שעבר. הגורמים הביטחוניים סבורים כי גם את החיילת נועה מרציאנו הרגו החוטפים, וכי לא מתה בתקיפת צה"ל כפי שטען חמאס.

וייס נלקחה מביתה במהלך הטבח בעוטף עזה, בעת שבעלה שמוליק נרצח. לדברי שני מקורות ביטחוניים ששוחחו עם "הארץ", היא נחטפה בחיים ונורתה למוות, אך המועד המדויק טרם התברר.

אחת הסברות היא כי החוטפים ירו בה כמה פעמים כשהבינו שלא יצליחו לקחת אותה עמם כשנסו מפני כוחות צה"ל. הגופה אותרה סמוך לבית החולים שיפא ביום שבו נכנסו הכוחות למתחם, וסמוך לה אותרו אמצעי לחימה.

גופתה של החטופה יהודית וייס הי"ד חולצה על ידי כוח צה"ל ממבנה סמוך לבית החולים שיפאא' והובאה לישראל. במבנה בו נמצאה יהודית ז"ל נמצאו גם ציוד צבאי ואמצעי לחימה מסוג קלאצ'ניקוב וטיל RPG.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו היום ביום חמישי האחרון נציגי צה"ל והמשטרה למשפחתה של וייס בי"ד שנחטפה ביום שבת ה-7.10.23 מביתה בבארי, ע"י ארגון הטרור חמאס, על קביעת מותה.

 

 

מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד