י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"לא ישלטו בעזה"

נתניהו ולפיד בגינוי נחרץ לאבו מאזן

ראש הממשלה נתניהו גינה בחריפות את הודעת משרד החוץ הפלסטיני ולפיה "מסוקים ישראלים" גרמו למותם של משתתפי המסיבה שנטבחו. נתניהו: "מכחיש השואה השואה אבו מאזן מכחיש כעת גם את הטבח של חמאס-דאעש". לפיד: "מצטרף לגינוי הנחרץ של ראש הממשלה נתניהו"

נתניהו ולפיד בגינוי נחרץ לאבו מאזן
אבו מאזן ונתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (ראשון) בחריפות את יו"ר הרשות אבו מאזן ואת משרד החוץ הפלסטיני אחרי שפרסמו הודעה שהכחישה את הטבח בעוטף עזה.

בהדעה שפרסם נתניהו באנגלית ובעברית אמר: "משרד החוץ הפלסטיני פרסם היום הודעה מזעזעת - הוא הכחיש שהחמאס הוא זה שביצע את הטבח הנורא במסיבה ברעים, וטפל את זה על ישראל".

נתניהו תקף: "לא די שכבר 44 ימים אבו מאזן מסרב לגנות את הטבח הנורא, כעת אנשיו מכחישים את הטבח הזה והופכים את היוצרות על ישראל. מכחיש השואה אבו מאזן מכחיש כעת גם את הטבח של חמאס-דאעש.

אני רוצה להיות ברור - ביום שאחרי שנחסל את החמאס, לא נאפשר שמי שינהל את הממשל האזרחי בעזה יכחיש טרור, יתמוך בטרור, ישלם לטרור ויחנך את ילדיו לטרור ולחיסולה של מדינת ישראל. את זה לא נאפשר", הבהיר נתניהו.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב: "מצטרף לגינוי הנחרץ של ראש הממשלה נתניהו להודעה המתועבת והשיקרית של משרד החוץ הפלשתיני. מי שמכחיש את הטבח, הופך את עצמו לשותף לפשע הנורא ביותר נגד העם היהודי מאז השואה".

כזכור, משרד החוץ הפלסטיני פרסם היום מסמך למשרדי החוץ בעולם ולאו"ם בו נטען כי "מסוקים ישראליים" גרמו למותם של משתתפי המסיבה שנטבחו.

 

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל אבו מאזן הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד