כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נועה נרצחה בביה"ח

כשהם פצועים: חטופים מובאים לשיפא ביום הטבח | תיעוד דרמטי

צה"ל ושב"כ חושפים הוכחות כי בית החולים שיפא שימש כתשתית טרור אליה הביאו מחבלי חמאס חלק מהחטופים ב-7 באוקטובר | בנוסף נחשפים פרטים חדשים על נסיבות מותה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל שנחטפה לרצועה: "נרצחה בבית החולים"

כשהם פצועים: חטופים מובאים לשיפא ביום הטבח | תיעוד דרמטי
חטופים מובאים לשיפא צילום: דובר צה"ל

ממצאים חדשים שחושפים צה"ל ושב"כ מוכיחים כי בית החולים שיפא שימש כתשתית טרור אליה חטפו מחבלי חמאס חטופים ב-7 באוקטובר. כמו חושף צה"ל פרטים חדשים על נסיבות מותה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל.

בתיעוד שנחשף בסיוע שירות הבטחון הכללי ניתן לראות את מחבלי חמאס ביום שבת ה-7 באוקטובר, מובילים בכוח חטופים, אזרח נפאלי ואזרח תאילנדי, שנחטפו משטח ישראל. כמו כן, ניתן לראות בתוך מרחב בית החולים שיפא רכבים צבאיים שהובאו מישראל במהלך הטבח הרצחני.

ממצאים אלו מוכיחים כי ארגון הטרור חמאס השתמש בבית החולים שיפא ביום הטבח עצמו כתשתית טרור. ממצאים אלו מצטרפים להוכחות שהראנו קודם לכן, המוכיחים כי ארגון הטרור חמאס משתמש במרחב בית החולים כתשתית לפעילות הטרור שלו באופן שיטתי ושוטף.

צה"ל פרסם תיעוד מתוך בית החולים שיפא מיום החטיפה, ה-7 באוקטובר 2023, בין השעות 10:42-11:01 ובהם נראים חטופים משטח ישראל מוקפים במחבלי חמאס חמושים. אחד מהם פצוע ומובל על מיטת בית חולים והשני הולך על רגליו. מדובר בחטופים, אזרח תאילנדי ואזרח נפאלי, והודעה על התיעוד שנמצא נמסרה לגורמים הרלוונטים.

לפני מספר ימים הוחזרו לישראל גופותיהן של יהודית וייס הי"ד ורב"ט נועה מרציאנו הי"ד, שנחטפו ב-7 באוקטובר. בהכוונת מידע מודיעיני של השב"כ, איתרו כוחות צה"ל את גופותיהן של נועה ויהודית הי"ד. כל אחת מהן נמצאה במבנה אחר סמוך לבית החולים שיפא. 

על פי מידע מודיעיני של צה״ל ושב״כ, רב"ט נועה מרציאנו ז"ל נפצעה מהפצצת צה"ל ביום חמישי ה-9.11 והמחבל שהחזיק בה נהרג. מדו"ח פתולוגי ראשוני ומהמודיעין של שב"כ וצה"ל, עולה כי הפציעה של נועה לא הייתה מסכנת חיים וכי היא נרצחה על ידי מחבל חמאס בבית החולים שיפאא'.

רכבי צה"ל שנלקחו לעזה, בבית החולים שיפא // דובר צה"ל.

חטופים מובאים לשיפא // דובר צה"ל.

מלחמת חרבות ברזל חמאס צה"ל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד