י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עת רצון

82 שנה אחרי שהצורר הנאצי הובס: גדולי הדור עולים שוב למעמד נורא בקברו של האור החיים הקדוש

82 שנה אחרי הנס הפלאי של תבוסת הצורר הנאצי • עת רצון של פעם בשנה שאסור להחמיץ • כל שם וכל בקשה יוזכרו באופן אישי במעמד של גדולי הדור במיוחד עבור ועד הרבנים לענייני צדקה בארה"ק

82 שנה אחרי שהצורר הנאצי הובס: גדולי הדור עולים שוב למעמד נורא בקברו של האור החיים הקדוש
תפילה בציון אור החיים צילום: David Cohen/Flash90

82 שנים לאחר הנס הפלאי שאירע בקברו הקדוש של האור החיים בזמן שכל היישוב היהודי היה שרוי בפחד נורא, כשהגיעו השמועות שהנה הגנרל הנאצי רומל כובש את צפון אפריקה במהירות שיא ומתקרב לארץ ישראל. הצבא הגרמני כבר עומד באל עלמיין ורומל מתרברב כי כיבוש הארץ יהיה מהיר וקל. השמועות על רציחת היהודים באירופה כבר הגיעו לארץ ופחד נורא נופל על היישוב היהודי. בי"ד תמוז מודיע הרה"ק רבי ישראל מהוסיאטין זצוק"ל כי מחר, יום ההילולא של האור החיים, יעלו כולם על ציונו הקדוש.

בכיות נוראות היו שם. באותו מעמד השתתף גם הרה"ק רבי שלומקה מזוועהיל זצוק"ל, הרה"ק רבי ישראל  מהוסיאטין זצוק"ל עמד ליד הציון ללא ניע, פניו טמונות בספר התהילים. כך זמן רב מאד. פתאום הסיר האדמו"ר את הספר מעל פניו, הסתובב ואמר: "לצורר לא תהיה שליטה בארצנו". מאוחר יותר סיפר לתלמידו שראה את אותיות שם המפורש מאירות באור מוזהב על הציון, וידע שכך יהיה.

שנים ארוכות לפני שהעלייה לקברי צדיקים הפכה לדבר שכיח בקרב הציבור היה ציונו של האור החיים אבן שואבת ליהודי ירושלים בפרט וארץ ישראל בכלל. שם נענות התפילות - עברה הקבלה מגדולי ישראל בכל הדורות. האור החיים הקדוש מתחנן לפני השם עבור העולים על קברו. תשועות גדולות שופעות ועולות מהציון בהר הזיתים, כמו אור עצום מוקרן מקודש הקודשים וזכותו של האור החיים מרעיפה אותו על ראשנו. אור- החיים של כלל ישראל.

שמונים ושתיים שנה בדיוק אחר שראה הרבי מהוסיאטין את שם המפורש באותיות של זהב והדי מלחמה נמוגו מחוץ לגבולות הארץ, יהיו השמות שלנו לפני המאור הגדול רבי חיים בן עטר זיע"א.

מאז השואה הנוראה לא היתה עת צרה ליעקב כמצב בו אנו שרויים, דם ישראל נשפך כמים, ואיש אינו יודע מה יעלה בסוף המלחמה הנוראית השוררת בכל חלקי ארץ, כולנו תפילה שאלו הם פעמי המשיח האחרונים, ותיכף ממש נשמע את קול השופר.

מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א מנווטי הדרך של ועד הרבנים לעניני צדקה בארה"ק, אשר כל מצוקות הכלל והפרט מגיעות לפתחיהם החליטו השנה לנצל את עת הרצון של אחת בשנה – בשעה התשיעית, לקיים שוב את המעמד הנורא על קברו של האור החיים הקדוש, במקום הקדוש בו התרחש הנס פעם אחת, בעזרת ה' יהיה זו התעוררות רחמי שמים לנס פלאי פעם נוספת אחרית כראשית.

השעה התשיעית היא עת רצון של פעם בשנה!

עת רצון של פעם בשנה, שלחו כעת את השמות ותזכו >>>

סגולת השעה התשיעית ביום התשיעי בחודש התשיעי: 9 דקות מסוימות ביום ט' בכסלו מהוות עת רצון נפלאה לקבלת התפילות.

המועד המסוגל לפי כל השיטות יחול השנה (תשפ"ד) ביום רביעי ט' בכסלו (22.11.2023) בין השעות: 13:41-13:50.

גדולי הדור טורחים ומגיעים עד מול שער השמים בקברו של האור החיים הקדוש להיות כשליחים שלכם, שליחים אישיים שלכם שותפים יקרים ונכבדים של גדולי הדור בצקה החשובה של ועד הרבנים, לבקש בשבילכם, זיווגים הגונים, זרע של קיימא, לשמירה עליונה ולהינצל מהפיגועים וכל הצרות, לנחת מהילדים, לבריאות לנחת מהילדים.

זה הזמן שערי שמים נפתחים לשעה אחת קלה בלבד, ואנחנו נהיה המאושרים שנזכה לכל השפע הזה.

כמו שכתוב במקור הסגולה, בספר 'ברית מנוחה', ספר קדמון המוזכר על ידי תלמיד האריז"ל הקדוש רבי חיים ויטאל: "קבלה יהיה בידך שהשנה התשיעית שנה מובחרת, החודש התשיעי הוא חודש טוב מן הטובים וחודש רצון, ויום התשיעי לחודש המובחר שבכל החודש, ושנה תשיעית של יום שעה טובה ומובחרת משעות היום – והיא מוכנה מאוד להצלחה, צינור לכל השפע".

עת רצון של פעם בשנה, שלחו כעת את השמות ותזכו >>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד