י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
נזק לאין שיעור

ההפסדים של טורקיה בגלל תמיכתם בחמאס

תחום תיירות המרפא הביא לטורקיה הכנסה רבה וכסף זר במהלך השנים האחרונות | אלא שמאז שפרצה המלחמה וטורקיה בחרה בקו לעומתי לישראל - התיירות בצניחה

ההפסדים של טורקיה בגלל תמיכתם בחמאס

ההשלכות הכלכליות של המלחמה הישראלית-פלסטינית החלו להשפיע על הכלכלות המעורבות בדרך זו או אחרת. בטורקיה, בה תיירות הבריאות ייצרה הכנסה של 4 מיליארד דולר בשנת 2022, הפגיעה מורגשת היטב, לאחר שהורגשה נפילה בשיעור של 35% מאז החלה המלחמה.

נשיא התאחדות תיירות המרפא של טורקיה, ד"ר סרבט טרזילר אמר, כי "תיירות הבריאות עוברת את התקופה הגרועה ביותר בעשר השנים האחרונות".

בכירים במגזר תיירות המרפא, הנחשב ככזה שמהווה חבל הצלה למגזרים רבים בטורקיה, במיוחד בתקופת החורף, זועמים על מדיניות הממשלה שגרמה לישראלים רבים וגם לערבים ישראלים להימנע מלהגיע למדינה הזולה ולבטל חופשות עתידיות.

כזכור, עם פרוץ הלחימה אמר ארדואן כי "חמאס אינו ארגון טרור אלא תנועה שחרור שמנהלת מלחמה כדי להגן על אדמתה. אין לנו בעיה עם מדינת ישראל, אך יש לנו בעיה עם המדיניות שלה בנוגע לפלשתינים. ישראל ניצלה את הכוונות הטובות של טורקיה, לא אבקר בה כפי שתוכנן. המדינות שתומכות בישראל אולי חייבות לה משהו, אך טורקיה אינה חייבת לה דבר".

בשבוע שעבר אמר בגרמניה כי לתקיפות על ילדים ובתי חולים אין מקום בדת היהודית. "ירי בבתי חולים או הרג ילדים לא קיים בתורה, אתה לא יכול לעשות את זה".

טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד