י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"המלחמה פגשה אותי"

החייל הפצוע נפגש עם המחלצים מהטייסת בבית החולים

צוות מסוק יחד עם רופא, פרמדיק וחייל מיחידה 669, נפגשו עם לוחם גולני אותו הצילו לפני מספר ימים לאחר שנפצע קשה בקרבות בעזה. "אין לנו ארץ אחרת"

החייל הפצוע נפגש עם המחלצים מהטייסת בבית החולים
שוהם במפגש המרגש צילום: ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד

מפגש מרגש התקיים בחצר בית החולים הציבורי אסותא אשדוד בין צוות המסוק מטייסת 124 יחד עם רופא, פרמדיק ולוחם מיחידה 669 שהצילו את חייו של שוהם, לוחם גולני, לפני מספר ימים לאחר שנפצע קשה בעזה.

ב-2018 שוהם ומשפחתו נפצעו במהלך חופשה בתאילנד בתאונת דרכים, שוהם שבר את הירך וקיבל פרופיל 64, פרופיל נמוך ללוחמה, אך הוא נלחם להתגייס כלוחם והגיע לגולני. אתמול נפגש שוהם עם המחלצים מטייסת 124 ומיחידה 669.

שוהם סיפר לאחר המפגש המרגש: "אני רוצה להגיד תודה לכל הצוות הרפואי שטיפל בי במסירות מרגע הפציעה ועד עכשיו, הרופאים והפרמדיקים בשטח, 669 וטייסת 124 המדהימים והצוות הרפואי של בית החולים הציבורי אסותא אשדוד. ההתאוששות איטית אבל מבטיחה, הכוח שלי לקום כל בוקר מהמיטה ולהמשיך בתהליך זה למען המשפחה והחברים שלא מפסיקים לתמוך ולדאוג לי, אותם אנשים שהצילו אותי וממשיכים להציל חיים בעזה, חבריי לגדוד שצולחים כל משימה וחותרים למגע בכל רגע נתון ובסוף גם תוקעים דגל של גולני בקצה. הפעם המלחמה פגשה אותי במשמרת שלי ואני שמח שהיה לי את הזכות לבצע את תפקידי במלחמה כי בסופו של דבר אין לנו ארץ אחרת".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד