כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

חורף, אוכל ומלחמה: מבול של מבצעים ברשת סולתם

בחורף אנו מגלים את החיבור לבית מחדש. פתאום רוצים להיות בו הרבה יותר משאר עונות השנה. לרבוץ על הספה, להינות מספר טוב ולאכול. בעיקר לאכול. אוכל מנחם הוא הדבר הנדרש ביותר בימות הגשם. לשבת ליד שולחן עם צלחת מהבילה כשמבעד לחלון הרוחות שורקות בעוצמה והשמיים לא מפסיקים להוריד עלינו מי ברכה

חורף, אוכל ומלחמה: מבול של מבצעים ברשת סולתם
סולתם צילום: גל בן זאב

בימים אלו של מלחמה חיילנו נלחמים בחזית כדי להגן על הבית, הם לא נהנים מרביצה על הספה וקל וחומר שאין להם זמן לקריאת ספר. זה הזמן שלנו להירתם, לדאוג שיאכלו טוב ולתת להם תחושה של בית. בזמן שאנחנו נמצאים בין קירות ממוזגים החיילים מחרפים נפשם בגשם, בקור ובבוץ. את המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם עלינו לעשות על הצד הטוב ביותר. 

בשביל אוכל טוב צריך כלים איכותיים, זוהי נוסחה ברורה. הכלי בו התבשיל מתבשל משפיע מאוד על האוכל, על הארומה והטעמים. אם אתם רוצים לגרוף מחמאות קולינריות שווה לכם להשקיע במוצרי מטבח לטווח הארוך. בואו לגלות את המטבח מחדש עם הכלים המופלאים של רשת סולתם, כלים שיישארו איתכם לעוד עונות חורף רבות.

עכשיו תוכלו להנות ממבצעי שופינג איי אל ובלו פריידי שווים במיוחד. בסניפי הרשת חגיגה מטורפת של הנחות ובאתר האונליין עד 60% הנחה על מגוון מוצרים. סירים מעוצבים, מחבתות נון-סטיק, תרמוסים, קומקומים בעיצוב רטרו יפהפה, רוסטרים לבישול ולתנור, סכו"ם, כלי אפייה ועוד.

נצלו את המבצעים והתאבזרו מראש לקראת חג החנוכה- חג הטיגונים. סיר טיגון, מחבת קריספר ומלקחיים הם מוצרי חובה בחגיגות ימי החנוכה. אלו מוצרים שיעשו לכם עבודה קלה ויעילה בהרבה ממה שהורגלתם אליה ויהפכו לכם את חווית הטיגון לכזו שמשאירה טעם לעוד.    

צאו לסיבוב בסניף הקרוב אליכם ותהנו מכל הטוב שיש לו להציע. אם אתם מתעצלים ומעדיפים להימנע מיציאה בקור שכזה אתם מוזמנים להיכנס ולהזמין את מבוקשכם מאתר האונליין של הרשת והדברים יגיעו אליכם עד פתח הבית.

אבל מאוכל הם יכולים להנות ואנחנו אלו שיכולים לספק להם אותו.

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד