כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פוליטיקה על גב המלחמה

אֵם החטוף: "מה שנהיה ממטה החטופים זה זוועה"

אמו של יונתן סמרנו החטוף בעזה מעידה כי משפחות החטופים "נחטפו" לכאורה בידי אינטרסנטים לצורכי פוליטיקה בידי אותם אלה שנאבקו ברחובות בממשלה בשנה האחרונה | "האנשים המייעצים לנו מתחילים לחשוב על היום שאחרי על חשבוננו! על חשבון מה שאנחנו עוברים. מכניסים שם בכוח פוליטיקה"

אֵם החטוף: "מה שנהיה ממטה החטופים זה זוועה"
מחאה למען השבת החטופים צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

רבים מאיתנו חושבים שחלק ממשפחות החטופים "נחטפו" על ידי גורמים בעלי אינטרס שלפני רגע נלחמו והפגינו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלתו. אמש (רביעי) קיבלנו אישור נוסף לכך וזה לא בן המשפחה הראשון שאומר את זה. 

איילת סמרנו, אמו של יונתן שנחטף לעזה בחג שמחת תורה, התראיינה לאיילה חסון ב'כאן 11' ותיארה את התנהלות היח"צנים והיועצים שמנהלים את "מטה משפחות החטופים": "האנשים המייעצים לנו מתחילים לחשוב על היום שאחרי על חשבוננו! על חשבון מה שאנחנו עוברים. מכניסים שם בכוח פוליטיקה", אמרה האם.

לדבריה, "נפגשנו עם נתניהו וחברי הקבינט מכל הקשת הפוליטית. אף אחד מהם לא הכעיס אותנו. ראינו שכולם בדעה אחידה לעזור לנו. יש להם רצון להביא כולם הביתה". עוד הוסיפה ואמרה סמרנו, "המון הורים של חטופים נגשו אלי ואמרו שמה שנהיה מהמטה הוולונטרי זה זוועה".

"המטה של גל הירש מאוד תומך בנו", היא מציינת לשבח בניגוד לנאמר בתקשורת. "יש לנו ליווי צמוד והדוק לכל משפחה מהצבא ומהמדינה. נותנים לנו המון תמיכה והמון חיבוק. מקבלים תמיכה עצומה מכל הממשלה".

"במטה יש אנשים שמנסים לנווט את האירוע למקומות אחרים ולהכניס לנו מילים לפה". טענה האם שממתינה בקוצר רוח להתאחד שוב עם בנה.

מילים דומות נשמעו מפי הורים נוספים שמשתייכים למחנה הימין לכאורה, בהם ההורים צביקה מור ואליהו ליבמן. 

חטופים מטה משפחות החטופים מלחמת חרבות ברזל הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד