כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
זהות מסתורית

אולי יש לכם מרגל בחברה? הכירו את תחום המודיעין העסקי

ענף המודיעין העסקי צומח בישראל בשנים האחרונות, בין היתר על רקע עליה במתקפות סייבר • הכירו את קבוצת ויצמן יער המובילה בישראל בתחום, אשר מספקת מידע מודיעיני לחברות, גופים פוליטיים, אנשים פרטיים שמבקשים לקבל מידע אישי או כלכלי ואפילו עבור שדכנים….

אולי יש לכם מרגל בחברה? הכירו את תחום המודיעין העסקי
ריגול בחברה? צילום: freepik

חוקרים פרטיים, סוכני ריגול, האזנות סתר ואיסוף מידע מודיעיני חשאי. אם מושגים אלו מוכרים לכם בעיקר מספרי מתח שקראתם בעבר, כדאי שתכירו את תחום החקירות והמודיעין העסקי שהפך פופולרי בשנים האחרונות בקרב חברות, תאגידים, גופים פוליטיים, בתי חולים ואף אנשים פרטיים, אשר עושים בו שימוש למגוון מטרות אישיות או כלכליות בכל היבט של הזדקקות למידע כזה או אחר, בפרט בצל העלייה המדאיגה בשנים האחרונות של מתקפות סייבר שונות, אשר במקרים רבים מקורן התגלה כחפרפרת שהגיעה מתוך צוות החברה.

ליצירת קשר עם משרד החקירות המוביל 'ויצמן יער' השאירו פרטים>>>

חקירה נגדית

המודיעין העסקי נדרש עבור אספקטים רבים אותם מעוניינות חברות לבחון ולחקור, מידע הדרוש לעיתים גם לאנשים ולגופים פרטיים. אחת מהמטרות המרכזיות בגינן שוכרים שירותים אלו הינה איסוף מידע הנוגע למתחרים, הכולל אינפורמציה בעלת אופי מסחרי, משפטי, טכנולוגי או אישי, בין השאר על מנת ללמוד את השוק טוב יותר ולהתאים את סטנדרט שירותי החברה בהתאם לממצאים שהתגלו וכן כדי לאסוף ולקבל מידע קונקרטי במישור האישי או הכלכלי.

ראיינתם עובד חדש לחברה ומעוניינים לקבל מידע מקדים ומקיף לגבי עברו? רוצים לדעת מה מצבו הכלכלי של אדם? יש לכם מועמד לחתונה ורוצים לברר עליו? יש לכם מועמד לשותפות בעסק? חייבים לכם כספים ואתם רוצים לאתר רכוש? אתם חושדים שמאזינים לכם ורוצים לבדוק את זה באמצעות ציוד ייחודי? גם לזה המודיעין העסקי ייתן לכם מענה.

כמו כן, אם מדובר בשותף פוטנציאלי, משקיע, מיזם משותף או פעילות של מיזוגים ורכישות, היכולת להגיע למודיעין עמוק ואיכותי, תעניק לכם הרבה מעבר להצהרות ריקות מצדו של השותף העסקי, או הסתמכות על רושם ראשוני וחיפוש לגביו באתרי אינטרנט שונים.

באמצעות מודיעין עסקי מקצועי ניתן לאסוף מידע אודות כל אדם או תאגיד באופן שישפוך אור על זהותם האמתית, לרבות מצבם המשפטי והפיננסי, המוניטין שלהם ואימות הצהרותיהם הציבוריות.

קבוצה מנצחת

קבוצת ויצמן יער מובילה מזה שנים את ענף המודיעין העסקי בישראל. במשך למעלה מ-40 שנה, מספקת החברה שירותי מודיעין, סייבר וחקירות לארגונים גדולים, חברות ואנשי עסקים בארץ ובעולם ויחד עם זאת גם לאנשים פרטיים, תוך יכולת ניהול של חקירות מורכבות, איסוף מודיעין וניהול משברים.

ויצמן יער חברה בארגון החוקרים הבינלאומי (
WAD) והינה בעלת קשרים ויכולות פעולה בינלאומיות. במשך שנות הניסיון הרבות, החברה טיפחה רשת ייחודית של אנשי קשר, מקורות מידע ושיתופי פעולה ברחבי העולם.

הסוד להצלחתה טמון בראש ובראשונה בצוות המקצועי המורכב מחוקרים בעלי שם עולמי ומומחים שצברו לאורך הזמן ניסיון וידע, וליוו וחקרו קשת רחבה מאוד של אירועים משמעותיים, לרבות הובלת מבצעי איסוף מודיעין וחקירות מורכבות, הן במערכות הפרטיות והן באלו הממשלתיות.

באופן שאולי יפתיע אתכם, בויצמן יער מספקים מודיעין עסקי גם עבור שדכנים במגזר החרדי והורים לילדים שהגיעו לפרקם, שרוצים להעניק רובד נוסף יותר לתהליך ה'בירורים' ולחקור לעומק את ההיסטוריה של החתן או הכלה המיועדים.

לויצמן יער מחלקה טכנית המאתרת מכשירי האזנה ומצלמות סמויות באמצעות ציוד ייחודי. כמו כן היא מבצעת בדיקות המאתרות חדירה למחשבים וטלפונים.

מחלקה זו גם מיומנת בהתקנת מצלמות אבטחה סמויות לבתים פרטיים ועסקים.

יש לציין כי כל החקירות מבוצעות באופן דיסקרטי ועל פי הכללים הבינלאומיים המקובלים בענף החקירות, על מנת שהליך איסוף המודיעין יעשה בצורה המיטבית והמקצועית ביותר.

ליצירת קשר עם 'ויצמן יער' השאירו פרטים>>>

חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד