כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024
דילמה בלתי אפשרית

אמו של החייל החטוף: "אני בתחושה שלא אראה את בני"

חירות, אמו של רב"ט תמיר נמרודי בן ה-19 המצוי בשבי חמאס, על המתווה הנוכחי לשחרור החטופים: "היה לנו ברור שנישאר מאחור". את יום הולדתו ה-19, נאלץ תמיר לחגוג בשבי ברצועת עזה

אמו של החייל החטוף: "אני בתחושה שלא אראה את בני"
מחבלי חמאס בשטח ישראל צילום: מקסדת המחבלים

רב"ט תמיר נמרודי נחטף בבוקר שמחת תורה מבסיס מת"ק עזה, והוא מצוי כבר 47 יום בשבי חמאס. את יום הולדתו ה-19, נאלץ תמיר לחגוג בשבי ברצועת עזה, מבלי שמשפחתו יודעת מה מצבו. חירות נמרודי, אמו של תמיר, סיפרה לגדעון אוקו ב-103FM על תחושותיה בעקבות הסיטואציה הקשה והגיבה על עסקת החטופים המתגבשת.

"מראש כשדובר על העסקה המצומצמת, היה לנו ברור שנישאר מאחור", טענה. "אני בטוחה שעמדה בפני הקבינט החלטה לא פשוטה. מאוד קיווינו שבעקבות הלחץ על חמאס, נוכל לפחות להגיע להסכם מסגרת כולל. נכון, יש אנשים שצריכים לצאת במיידי, אך כשאומרים עסקה מצומצמת משאירים מאחור הרבה מאוד אנשים יקרים. אנחנו באמת לא יודעים אם תהיה עסקה נוספת".

בהמשך, שיתפה: "תמיר סגר שבת בהתנדבות כדי לשחרר חברים שלו הביתה לחג. היחידה של תמיר היא זו שנותנת היתרים לפלסטינים. התחושה קשה, אנחנו עומדים מול אוכלוסייה עם מוסר שונה משלנו, והם מנצלים את זה. "אני לא אגיד שכעס לא קיים (על העסקה), אני מאוד נזהרת לא להיות כי זה סוחט כוחות שאין לך. ככל שהעסקה הנוכחית יוצאת לפועל, אני בתחושה שאני לא אראה אותו. את הילד שהיה לי אני בכל מקרה לא ממש אקבל. יש בי פחד וכעס על זה שלא מנסים ללחוץ קצת יותר".

 

 

חמאס עזה חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד