י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
“סייבלו”

מעוררת עניין רב במגזר החרדי: תוכנית סייבר ייחודית למשטרת ישראל

מאות חרדים נרשמו לתוכנית הייחודית שפותחה על ידי משטרת ישראל ומשרד הביטחון • ההרשמה לשלב א' של התוכנית צפויה להסתיים בקרוב

מעוררת עניין רב במגזר החרדי: תוכנית סייבר ייחודית למשטרת ישראל
אילוסטרציה צילום: Flash90

התוכנית החדשה של משטרת ישראל ומשרד הביטחון ללוחמת סייבר עבור המגזר החרדי מעוררת עניין רב. בימים האחרונים מאות חרדים נרשמו לתוכנית, שצפויה להכשיר אותם להיות לוחמי סייבר ביחידה העילית של המשטרה.

התוכנית, המכונה “סייבלו”, מציעה לחרדים המעוניינים להשתלב בתחום הסייבר הזדמנות ייחודית. בוגרי התוכנית ישולבו ביחידת הסייבר הלאומית של המשטרה, שמובילה את המאמץ למלחמה בפשע הסייבר.  לוחמי היחידה פועלים בכל הזירות במרחב הווירטואלי, ומוצאים עצמם פעמים רבות במגע עם פושעים במטרה להשמיד את יכולותיהם.

המסלול הייחודי פותח מתוך הבנה של הפוטנציאל הגלום בחברה החרדית, והכישרונות שיכולים למלא תפקידים משמעותיים בתחום לחימת הסייבר. גורם בכיר המעורב בגיוס לוחמי סייבר, אמר: "הופתענו ממספר הפניות של החרדים שרוצים להשתלב בתחום. אנחנו רואים במספר הפניות הרב,  עדות להבנה של המשמעות והחשיבות שיש ללוחמת סייבר בעידן הנוכחי. בתקופה הקרובה נתחיל לראיין את המועמדים השונים והתוכנית תצא לדרך".

הגורם הוסיף עוד, כי בקרוב תסתיים ההרשמה לתוכנית, לאחר שתתמלא המכסה של התלמידים שיכולים להתקבל לתוכנית, מספר שהוגדר מראש עם היציאה לדרך.

אז אם אתה חרדי בגיל 21-27, שרואה את עצמו בתור לוחם סייבר, זה הזמן שלך להגשים חלום בשירות בתפקיד לוחם סייבר. תוכנית זו היא הזדמנות חד-פעמית עבורך לתרום לביטחון המדינה, לרכוש מקצוע מבוקש עם אפשרויות קידום גבוהות, ולעסוק בתחום מעניין ומאתגר. ההרשמה לתוכנית מסתיימת בקרוב אז אל תחכה יותר!

השאירו פרטים כאן>>>

מתקפת סייבר הייטק חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד