י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בנק הפועלים בצעד נוסף לעסקים שחלה ירידה בפעילותם העסקית עקב המלחמה

הלוואות במסלול ייחודי בריבית פריים בלבד מקרן ההלוואות בערבות המדינה - לעסקים

בנק הפועלים בצעד נוסף לעסקים שחלה ירידה בפעילותם העסקית עקב המלחמה
בנק הפועלים צילום: אביב גוטליב

בעקבות המלחמה ופתיחת מסלול "חרבות ברזל" של קרן ההלוואות בערבות המדינה של משרד האוצר, שנועד לתמוך בעסקים ישראלים המתמודדים עם השפעות המלחמה, בנק הפועלים מודיע על הקמת הלוואה חדשה ואטרקטיבית במיוחד לעסקים, שחלה ירידה בפעילות העסקית שלהם כתוצאה מהמלחמה.

הודות לתוכנית עליה החליטה הוועדה המוניטרית בבנק ישראל להקלת האשראי לעסקים קטנים וזעירים - לקוחות עסקיים בעלי מחזור שנתי של עד 50 מיליון ₪ אשר חלה ירידה בשיעור של 25% או יותר בפדיון העסק שלהם (והם עומדים בתנאים המקוריים של קרן ההלוואות בערבות המדינה) יוכלו לקבל מהבנק הלוואה בריבית פריים בלבד, כולל אפשרות להתחיל לפרוע את ההלוואה רק בעוד 12 חודשים ובפריסה נוחה של עד 60 תשלומים. ניתן להגיש בקשות להלוואה במסגרת הקרן עד סוף דצמבר 2023. 

מתן ההלוואה, סכומה ותנאיה כפוף לאישור הבנק ולתנאי הקרן. אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. האשראי ניתן לעסקים קטנים וזעירים שחלה ירידה של 25% או יותר בפדיון העסק בלפחות אחד מהחודשים אוקטובר-נובמבר-דצמבר 2023, ביחס לחודש המקביל אשתקד. הירידה תימדד על פי מחזור עסקאות בהתאם לדו"חות מע"מ או אישור של רואה חשבון / יועץ מס.

מהלך זה מצטרף לסל השירותים וההקלות הנרחב, שמציע הבנק ללקוחות עסקיים הזכאים בדרום ובצפון (בהתאם לטווחים שהוגדרו) ולעסקים אשר בעליהם משרתי מילואים וכולל בין היתר דחיית תשלומי הלוואות ללא עלות, פטור ממגוון עמלות (לעסקים קטנים), וכן הצעות ערך נוספות לכלל העסקים בישראל כדוגמת חמ"ל מומחים בשיתוף להב ולשכת היועצים העסקיים, ליווי אישי, קו חירום ייעודי, הרצאות והדרכות של המרכז לצמיחה פיננסית ועוד.

בנוסף, הודיע הבנק על הלוואת גישור ללא ריבית בסך 250,000 ש"ח לתקופה של עד 3 חודשים לעסקים זכאים בדרום ובצפון ועסקים אשר בעליהם הינם משרתי המילואים (בהתאם למפורט באתר הבנק).

פרטים נוספים אודות ההלוואה במסגרת קרן ההלוואות בערבות מדינה, ניתן למצוא באתר הבנק:

https://www.bankhapoalim.biz/he/business-loan/state-guaranteed-loan-is

 

 

בנק הפועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד