כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

רכש חדש לכחלון: יו"ר הוועדה לעוני

אלי אלאלוף, יו"ר הוועדה למלחמה בעוני וראש קרן רש"י, הצטרף למפלגת כולנו: "גאה להיות חייל של כחלון"

כחלון ואלאלוף במסיבת העיתונאים
כחלון ואלאלוף במסיבת העיתונאים

אחר שאמש הצטרף השגריר לשעבר מייקל אורן למפלגת 'כולנו' בראשות משה כחלון, הבוקר (ה') הודיע אלי אלאלוף, ראש הוועדה למלחמה בעוני וחתן פרס ישראל על הצטרפותו למפלגה.

אלאלוף פועל בזירה הציבורית כבר כארבעה עשורים ובין היתר כיהן כמנכ"ל קרן רש"י לקידום אוכלוסיות מוחלשות, וכראש הועדה למלחמה בעוני בישראל.

במסיבת עיתונאים שקיימו השניים הבוקר בבאר-שבע אמר כחלון: "בעשור האחרון אנחנו רואים עלייה מתמדת במספר העניים במדינת ישראל. הגענו להישג המפוקפק של מקום שלישי בעוני בקרב המדינות המפותחות. אין לי ספק שהנהגה נכונה, עם רגישות מינימאלית לשכבות החלשות ולצרכים של מעמד הביניים היו מביאים אותנו למקום אחר, הרבה יותר מכובד".

"לא היה קל לגייס את אלי, אחרי כל כך הרבה שנים. הגעתי אליו הביתה, וביקשתי ממנו - אלי, אסור שהניסיון, הידע והיכולת הנדירה שלך יתבזבזו".

אלאלוף התייחס בדבריו לסיבות שהובילו אותו להצטרף למפלגה: "הכל התחיל מפגישה עם משה לפני כמה שנים כשהוא היה שר הרווחה, אז ראיתי שהוא שוחה בחומר בצורה בלתי רגילה. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. תודה משה, שהסכמת שנפתח את הקמפיין המשותף. אני שמח וגאה להיות חייל שלך ואני קודם כל חייל של החברה שלנו".
אלי אלאלוף כחלון בחירות כנסת מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד