י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"דחיקת ש"ס מהממשלה - החריפה את עוני הילדים"

דו"ח עוני מזעזע נוסף מתפרסם, ודרעי מטיל את האשמה לפתחה של הקואליציה ללא ש"ס • "הפיות הרעבים זקוקים לפה פוליטי"

דרעי, פלאש90
דרעי, פלאש90

דוח המועצה לזכויות הילד שהתפרסם הבוקר (ה) הציג נתונים מזעזעים לפיהם שיעור הילדים העניים זינק ב-55 אחוז ב-15 השנים האחרונות, יו״ר תנועת ש״ס ח"כ אריה דרעי הגיב לנתונים ואמר: "דחיקתה של תנועת ש״ס לאופוזיציה, החריפה דרמטית את ממדי העוני בקרב ילדי ישראל".

דרעי שיגר הודעה חריפה בה האשים את הממשלה ואמר: "זו ממשלה ברוטאלית, ללא מצפון וללא מצפן, וילדי ישראל הופכים בני ערובה למדיניותה. הפיות הרעבים זקוקים לפה פוליטי.

"מתברר שלשובע יש ייצוג מיניסטריאלי נאות, אולם לעוני, לדלות ולמחסור, אין כלל דוברים ונציגים בממשלה, ממשלה שמדיניותה מגדילה את היקפי העוני בקרב ילדים, מסכנת את העתיד ואת התעודות".

יו״ר מטה הבחירות של מפלגת העבודה, ח״כ איתן כבל הגיב גם הוא ואמר: ״בכל יום מתפרסמים נתונים חדשים המעידים על הקריסה החברתית שאליה הובילו שנות שלטונו של נתניהו. 826,000 ילדים שגדלים בעוני מחפיר זה נתון בלתי נתפס, בלתי נסבל ובלתי נסלח.

"אלה ילדים שלא רק הילדות נגזלת מהם, אלא גם הסיכוי לחיים טובים בעתיד, וזהו אות קין על מצחה של הממשלה הרעה הזו. הממשלה החדשה שנקים לאחר הבחירות, בראשותו של יצחק הרצוג, תהיה ממשלה חברתית אמיתית - כזו, שתחזיר את התקווה למיליוני עניים ולמעמד הביניים הקורס, ושתעבוד למען הציבור ולא עליו".
דרעי אריה שס דוח עוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד