כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"תתפללו חזק כי יהיה הרבה דם"

מצמרר: הבבא סאלי הגיע בחלום לבנו הבבא ברוך

במהלך הכנסת ספר תורה שהתקיימה בשדרות הגיע גם האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא וסיפר כי אביו הבבא סאלי התגלה אליו בחלום בליל שמחת תורה, זה מה שאמר לו • האזינו

מצמרר: הבבא סאלי הגיע בחלום לבנו הבבא ברוך
הבבא ברוך בהכנסת ספר התורה בשדרות צילום: באדיבות המצלם

בהכנסת ספר תורה שהתקיימה היום (רביעי) בשעות אחה"צ בעיר שדרות, הוכנס ספר התורה לבית הכנסת של משטרת ישראל, לאחר שחולל ע"י מחבלי חמאס – דעאש ביום שמחת תורה, האירוע הועבר בשידור חי ברדיו 'קול ברמה' ע"י השדרן עמי מימון.

לאירוע הגיע גם האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא במיוחד ובירך את השוטרים והחיילים שיצליחו במלאכתם, הוא אמר: "שהקב"ה יתן לכם כח ותתמודדו עם כל דבר ודבר ותנצחו אותו בעז"ה, ואני מאחל לכם הרבה בריאות ואריכות ימים".

בהמשך דבריו אמר רבי ברוך אבוחצירא כי הוא רוצה לשתף את החוגגים בדבר שלא סיפר עד כה וכך הוא מספר: "בערב שמחת תורה שהיתי בבית הכנסת ונמנמתי מספר דקות, לפתע ראיתי את מו"ר אבי הבבא סאלי אומר לי - בני קום תתפלל הרבה צרות וגזרות באות על עמ"י".

ממשיך רבי ברוך ואומר: "זה היה ערב לפני מה שקרה, אמרתי לו אבל אני מתפלל ועושה ואמר לי, תשמע תתפללו חזק כי יהיה הרבה דם, כשקמתי סיפרתי לסובבים אך לא יותר מכך, כעת אני רוצה לשתף אותכם, קמתי והתפללנו כמו שצריך אבל בעוונות הרבים יש הרבה דברים שצריך לתקן".

לכן אני אומר צריך שכולנו נעשה חשבון נפש, כל מה שקרה במדינה שלנו, ההפגנות והשנאת חינם זה חוזר עלינו עכשיו, התפילות אינן מתקבלות למה?, כתוב בפרשת האזינו "וַיֹּאמֶר אַסְתִּירָה פָנַי מֵהֶם אֶרְאֶה מָה אַחֲרִיתָם" הקב"ה מסתיר פנים".

בהמשך דבריו מבקש רבי ברוך כי "כל אחד יהיה שופר ויביא את הדברים הללו הביתה, שכולנו נתקן ונאהב אחד את השני ולא נשנא אחד את השני ולא נלחם האחד בשני, אלא רק עם האויבים שלנו".

לקראת סיום דבריו אומר רבי ברוך: "אסור לנו להרפות מהמשך המלחמה ואנו צריכים למחות את זכרו של עמלק ולהשמיד את אויבינו שעשו לנו דברים אלו".

מסיים הבבא ברוך ומברך שהקב"ה יאחד אותנו וישריש שכנתו עלינו וישמור על השוטרים, שוטרי משמר הגבול, אנשי השב"כ, חיילי צה"ל וכל עמ"י ויתן לנו נצחון.

שדרות תחנת משטרה הכנסת ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד